Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد و بنا به مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا و دستور شخص رئیس جمهور ممنوعیت تردد شبانه از امشب در سراسر کشور لغو شد.

وی افزود: از امشب تمام سیستم‌ها را در تمام شهرها قطع شده است و هیچ جریمه‌ای مبنی بر تردد تردد در ساعت غیرمجاز از امشب صادر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیانفر خاطرنشان کرد: اگر برای راننده‌ای پیامک جریمه آمد نگران نباشد چراکه فردا تمامی جریمه‌هایی که سهواً امشب ارسال شده باشد از سیستم پاک می‌شود.

کد خبر 5356675 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ممنوعیت تردد شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دستگیری سارق شهر تهران زلزله سازمان تامین اجتماعی آموزش و پرورش سامانه بارشی سازمان میادین میوه و تره بار وضعیت معابر دیوان عالی کشور هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ساعت ۶ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: در محور کندوان نیز برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، از مرزن‌آباد به سمت تهران در مسیر شمال به جنوب محور مسدود خواهد بود.

او اظهار کرد: در این روز از ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد یک‌طرفه اعمال شده و از ساعت ۲۴ ممنوعیت تردد یک‌طرفه اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه می‌شود.

وی  توضیح داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها مبنی بر اعمال محدودیت در صورت پر حجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۴ اردیبهشت، از مرزن‌آباد به سمت تهران مسیر شمال به جنوب این محور از ساعت ۱۰ صبح به طور کامل مسدود خواهد بود.

او بیان کرد: همچنین از ساعت ۱۲ نیز تردد خودروها از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه بوده و از ساعت ۲۴ این محدودیت لغو و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه می‌شود.

وی تاکید کرد:  تردد در محور کندوان در مسیر جنوب به شمال از ساعت ۸:۳۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت اعمال محدودیت از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس اجرا می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  اظهار کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۹:۳۰ صبح این روز از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس اعمال شده و از ساعت ۱۱:۳۰ نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران مسیر شمال به جنوب مسیر یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: با اتمام این طرح در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، حرکت خودروها از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود.

او  تصریح کرد: در روزهای اجرای اعمال محدودیت (جنوب به شمال) تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند، از ساعت ۷ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی افزود: از سویی بر اساس پیش‌بینی اعمال محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پر حجم بودن ترافیک از ساعت ۱۱ تا ۲۴ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در محور کندوان، از ساعت ۱۱ محدودیت‌ها از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس اجرا می‌شود.

 او  تصریح کرد: علاوه بر ممنوعیت تردد از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)، از ساعت ۱۴ تردد از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه خواهد بود، این طرح از ساعت ۲۴ اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه می‌شود.

وی افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت از ساعت ۸ صبح قصد عزیمت به چالوس (جنوب به شمال) را دارند، از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس به‌صورت رفت‌وبرگشت اعمال می‌شود گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه تردد خودروهای تریلر از محور هراز همچنان ممنوع است گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

محرابی نیا  با بیان اینکه  در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و شنبه ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ممنوع خواهد بود گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و شنبه ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان