Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:31:51 GMT

کاهش سهمیه آرد نانوایان متخلف

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۸۵۶

کاهش سهمیه آرد نانوایان متخلف

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید نوری معاون عمرانی فرماندار گلپایگان در جلسه تجلیل از پیشکسوتان صنعت آرد و نان این شهرستان، اظهار کرد: پیگیری‌هایی انجام دادیم تا در کارخانه آرد گلپایگان، سبوس آرد افزایش یابد و تعدادی از نانوایان به صورت آزمایشی آرد سبوس‌دار دریافت کنند.

وی با اشاره به افزایش سهمیه آرد نانوایان نمونه، افزود: بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان، سهمیه آرد نانوایان در صورت استفاده از جوش شیرین و تولید نان بی‌کیفیت، کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرماندار گلپایگان با اشاره به طرح مشکلات نانوایان توسط رئیس اتحادیه این صنف در کارگروه آرد و نان شهرستان، تاکید کرد: رضایتمندی مردم از پخت نان در الویت است؛ لذا اتحادیه نانوایان کلاس‌های آموزشی در مورد نحوه پخت نان با کیفیت و بهداشتی برگزار کند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهمیه آرد کیفیت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند