Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پانزدهم ژوپلیر لیگ بلژیک با پیروزی تیم شارلوا و شکست پر گل یاران کاوه رضایی پیگیری شد. خبرگزاری میزان - هفته پانزدهم ژوپلیر لیگ بلژیک شب گذشته (شنبه) پیگری شد که در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم شارلوا در حالی که مهمان تیم سرکِل بروژ بود موفق شد در حضور ۸۸ دقیقه‌ای علی قلی‌زاده با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبانش بگذرد تا شارلوا با ۲۶ امتیاز در رده پنجم لیگ بلژیک بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ریوتا موریوتا در دقیقه ۳ و لویس بسیل در دقیه ۸ برای شارلوا و دالاند در دقیقه ۹۰ تک گل میزبان را به ثمر رساند.   در دیگر دیدار تیم اودهورلی در جالی که کاوه رضایی را روی نیمکت خود داشت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب مهمانش تیم سن‌ژیل شد. بیشتر بخوانید: گلباران توپچی‌ها در آنفیلد در شب تساوی یاران قدوس/ شکست تحقیرآمیز شیاطین سرخ و تثبیت صدرنشینی چلسی

انتهای پیام/

برچسب ها: ژوپلیر لیگ بلژیک شارلوا اودهورلی کاوه رضایی علی قلیزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شارلوا شارلوا اودهورلی کاوه رضایی علی قلیزاده لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مسابقات این هفته، تیم پورتو مهمان چاوز بود که با سه گل به پیروزی رسید.

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو در حضور ۸۳ دقیقه خود در زمین موفق شد گلسازی کند و با گلزنی شب درخشان خود را تکمیل کند.

برای پورتو در این دیدار چیکو کنسیسائو در دقیقه (۲۷)، اوانیلسون روی پاس طارمی در دقیقه (۱+۴۵) و مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه (۷۳) گلزنی کردند.

با این نتیجه پورتو ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، سهمیه لیگ اروپای خود را تا حد زیادی قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!