Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:33:01 GMT

تحقق ۱۰۴ درصدی درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۴۶۰۵

تحقق ۱۰۴ درصدی درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی با اشاره به درآمد پیش‌بینی شده برای نیمه ابتدای سال ۱۴۰۰ گفت: میزان وصولی درآمدهای مالیاتی در استان در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴۱ هزار میلیارد ریال بود که نشان از تحقق ۱۰۴ درصدی درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی دارد.

احمدرضا مدبرنیا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: درآمد پیش بینی شده برای ۶ ماه اول سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۶ هزار میلیارد ریال بود که میزان وصولی ۶ ماه اول سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۱ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال بود که معادل ۸۴ درصد درآمد پیش‌بینی شده به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: درآمد مالیاتی پیش‌بینی شده برای ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ نیز ۳۹ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که میزان وصولی این درآمدها در نیم‌سال اول ۱۴۰۰ مبلغ ۴۱ هزار میلیارد ریال بوده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی درآمدهای مالیاتی ماليات مالیاتی خراسان رضوی درآمدهای مالیاتی میلیارد ریال پیش بینی شده سال ۱۴۰۰ اول سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است