Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کوهنوردی استان همدان از برگزاری اولین دوره استعدادیابی و انتخابی هیمالیا نوردی با حضور 10 کوهنورد در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا گوهری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مرحله از اردوی انتخابی به مدت یک روز با مربیگری و مدرسی وحید محمودی و سرپرستی جلال چشمه قصابانی برگزار و فراگیران به اجرای فنون و آموزش‌ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم اردو نیز 5 آذرماه در مسیر خط الراس اردک - مردک به پیست اسکی تاریک دره برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره 18 و 19 آذرماه نیز برای صعود به منطقه کلاغ لانه حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان همدان، گفت: اردوهای هیمالیا نوردی بر اساس برنامه فدراسیون در ۲ مرحله استانی و منطقه‌ای و در راستای برگزاری کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیا نوردی (علم‌کوه، زمستان -۱۴۰۰) و نیز شناسایی نفرات منتخب برای حضور در این کمپ در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: داشتن ۱۸ تا ۲۹ سال تمام و همچنین احکام کارآموزی کوه‌پیمایی، برف و سنگ‌نوردی، استفاده از تجهیزات کامل کوهنوردی دارای استانداردهای اتحادیه جهانی UIAA، گواهی صحت و سلامت، رونوشت کارت بیمه ورزشی و کارت ملی دارای اعتبار و عضویت در یکی از باشگاه‌های کوهنوردی کشور شرایط لازم برای حضور در این اردوها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا گوهری هیمالیا نوردی هیمالیا نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور