Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های این استان وجود دارد که آماده صادرات است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، نادر صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همچنین در راستای تسهیل صادرات سیب در گمرکات استان، با ایجاد پایانه اختصاصی صادرات سیب و انجام تشریفات گمرکی به صورت شبانه‌روزی و نیز اختصاص مسیر سبز به منظور خروج خارج از نوبت محصول سیب استان ، باید جهاد کشاورزی نوع سیب درجه یک و درجه ۲ را در برگه مشخصات قید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر نوع درجه سیب در اظهار نامه مشخصات قید شود روند صادرات در گمرک به طور صحیح انجام می‌شود و مشکلی در روند صادرات رخ نخواهد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان‌غربی با اشاره به روند توزیع مرغ منجمد در استان، گفت: در رابطه با توزیع مرغ منجمد نیز روزانه به طور متوسط حدود ۷۰ الی ۸۰ تن مرغ منجمد توزیع می شود که طی روزهای آینده توزیع در سطح بازار تداوم خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، صادقی بیان کرد: با توجه به اینکه محدودیتی در منابع تامین مرغ منجمد وجود ندارد باید به قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزار تومان در دسترس عموم مردم و مراکز مورد درخواست قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنظیم بازار مرغ منجمد سیب درختی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی نادر صادقی آذربایجان غربی مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هم ‏اکنون حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و پنج درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری‬ ایمنا از‬ آذربایجان‌غربی‬ و‬ به نقل از‬ روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، مجید رستگاری در‬ خصو‬ص‬ وضعیت‬ سدهای‬ آذربایجان‌غربی‬ اظهار‬ کرد: هم ‏اکنون حجم آب پشت سدهای استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و ۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است‎. ‎

وی‬ افزود: این حجم در زمان مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون مترمکعب بود و ‏امسال این میزان ۶۷ میلیون مترمکعب افزایش یافته است‎

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طبق آخرین پایش سد بوکان ۶۷۴، مهاباد ۱۷۶، آغ‌چای چایپاره ۱۱۷ و شهرچای ‏ارومیه ۹۴ میلیون مترمکعب آب دارند که نزدیک به ۷۷ درصد کل آب‌های موجود در سدهای چهارده‌‏گانه استان را شامل می‌شود‎.

️رستگاری حجم آب موجود در سد کانی‌سیب را نیز ۱۵۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و ادامه داد: از ۱۴ سد فعال استان آب پشت هفت سد بیشتر از سال گذشته، یک سد مشابه پارسال و ۶ سد کمتر از سال گذشته است‎. ‎

وی با اشاره به اینکه سد قیقاج مشابه سال گذشته ۹ میلیون مترمکعب آب دارد، تصریح کرد: هفت سد شهرچای ارومیه، مهاباد، بارون ماکو، آغ چای چایپاره، شهید قنبری ماکو، ارس ۲ و کرم‌آباد پلدشت بیشتر از سال گذشته، آب در آنها ذخیره شده است‎.

رستگاری عنوان کرد: با توجه به کمبود آب در آبخوان‌ها و تداوم برداشت از منابع آب استان با وجود بارش‌های خوب، به جهت تغییرات اقلیم و گرمای بی‌سابقه پیش بینی شده، همچنان با مشکل آب در استان به ویژه حوضه دریاچه ارومیه مواجه هستیم و باید در فصل گرم پیش رو، هم استانی‌ها صرفه‌جویی بیشتری در این خصوص داشته باشند. ️

️مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: هم اینک ۱۴ سد در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حجم آنها نزدیک به دو میلیارد مترمکعب است‎. ‎

کد خبر 751259

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان