Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل غلامی والیبالیست تیم شهرداری ارومیه دچار مصدومیت شد و در حال ادامه روند درمانش است

پزشک تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: خدا رحم کرد که استخوان مچ پای غلامی و تاندون‌هایش دچار شکستگی و پارگی نشده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، پس از مصدومیت بدموقع علی اصغر مجرد در آغاز فصل، ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه، مدیران این باشگاه پرستاره که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است سعید مصطفی‌وند باتجربه را به خدمت گرفتند تا این سرعتی‌زن باسابقه در کنار عادل غلامی زوج مدافعین روی تور شهرداری ارومیه را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

د

در حالی که ارومیه‌ای‌ها با هدایت محمد رضا تندروان در ۸ هفته ابتدایی تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین سپاهان اصفهان را متحمل شده‌اند، اما خبر مصدومیت عادل غلامی در اوایل دیدار اخیر این تیم مقابل مس رفسنجان باعث نگرانی هواداران پرشور این تیم شده است.

در همین خصوص سیامک افروزی درباره آسیب دیدگی عادل غلامی گفت:

در جریان بازی با تیم مس رفسنجان، پای عادل غلامی در حالی که به سمت عقب در حرکت بود روی پای رحمان داودی رفت و همین اتفاق باعث مصدومیت این سرعتی‌زن باتجربه از ناحیه مچ پا شد. باید تاکید کنم که خدا رحم کرد که استخوان مچ پای غلامی و تاندون‌هایش دچار شکستگی و پارگی نشده است.  

پزشک تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود:

خوشبختانه غلامی در حال حاضر روند درمانی خود را طی می‌کند و این احتمال وجود دارد که وی به بازی روز چهارشنبه مقابل پیکان برسد و اگر نیاز به استراحت بیشتر باشد قطعا غلامی تا یکشنبه  هفته آینده مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

افروزی در پایان در خصوص روند درمان علی اصغر مجرد گفت:

پس از عمل جراحی پیگیر روند درمان مجرد بوده‌ام و فکر می‌کنم به زودی باید گچ پایش را باز کند تا ادامه روند درمان و دوره فیزیوتراپی آغاز شود.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! افشاگری های تکان دهنده رومن مولینا: از معاوضه آرتور و پیانیچ تا فساد در بازی های ملی آسیا! علیرضا فغانی: مجیدی اطلاعات داوری‌ اش را به روز کند/ در بازی استقلال - نساجی پنالتی رخ نداد سردبیر رسانه چینی رو به اتحادیه جهانی تنیس: در مورد چین، از لحن دستوری استفاده نکنید! علیرضا رضایی: ای کاش در رختکن حال و روز فرهاد مجیدی را می‌ دیدید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرداری ارومیه عادل غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟