Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد باغ شیخی مستندساز تاریخی، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سهم فیلمسازان ایرانی در توسعه گردشگری فیلم گفت: ما در این سال‌ها کارگردان‌های بزرگی مثل علی حاتمی، فرج الله سلحشور، مجید مجیدی و داوود میرباقری داشته ایم که هر یک در ساخت لوکیشن‌های سینمایی مثل شهرک سینمایی غزالی، شهرک نور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موثر بوده و بنا‌های مهمی را به حوزه هنری ایران اضافه کرده‌اند.

وی با اشاره به همکاری نهاد‌ها برای توسعه گردشگری فیلم اظهار کرد: وزارت ارشاد و میراث فرهنگی با تدوین نقشه راه و حمایت مسئولین، می‌توانند در جهت حمایت از کارگردان‌ها برای تولید آثار هنری تاریخی قدم بردارند.

وی افزود: این گونه می‌توان بنا‌ها و فضاهای گردشگری توریستی را بر اساس لوکیشن های فیلم و سریال‌ها افزایش داد؛ هم در جذب گردشگر اثر گذاشت و هم سینما و صنعت فیلمسازی خود را به دنیا معرفی کرد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد