Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:49:38 GMT

گام بزرگ شهرداری همدان در ورزش شهروندی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۴۹۳۴

گام بزرگ شهرداری همدان در ورزش شهروندی

روح‌الله وجدی‌هویدا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت شهرداری همدان در حوزه ورزش شهروندی اظهار داشت: ورزش شهروندی شهرداری همدان با استراتژی جدید و با هدف گسترش فرهنگ ورزش همگانی در سطح محلات همدان امسال آغاز به کار کرد.

وی افزود: شورای سیاستگذاری ورزش شهروندی شهرداری همدان با چارت جدید و سازمان یافته و برنامه‌ریزی منسجم به دنبال بازگشت شور و نشاط و هیجان در سطح محلات همدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال گسترش هر چه بیشتر ورزش شهروندی شهرداری همدان هستیم، گفت: در گذشته ورزش محلات را داشتیم که در ۲ سال گذشته با هدف باز کردن چتر ورزش در تمام محلات همدان ورزش شهروندی شکل گرفت.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان با هدف مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراقت، بالا بردن سرانه ورزشی هر شهروند و ایجاد نشاط اجتماعی با حمایت‌های شهردار، مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان شکل گرفت.

وی با اشاره به فعال شدن رشته‌های ورزشی متعدد بیان کرد: محدود بودن به چند رشته ورزشی در گذشته باعث کاهش مخاطبان ورزش شهروندی شده بود اما این سیاست در فصل جدید ورزش شهروندی تغییر کرد. رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: فوتبال، والیبال، هندبال، کشتی و فعال کردن تعداد دیگری از رشته‌های ورزشی باعث شد طیف گسترده‌ای از شهروندان به ورزش شهروندی گرایش پیدا کنند.

وی با اشاره به نگاه چند جنسیتی به ورزش شهروندی شهرداری همدان گفت: در گذشته ورزش محلات بیشتر تک جنسیتی و متعلق به آقایان بود اما امروز این دیدگاه به طور کامل تغییر کرده است.

وی افزود: بانوان به عنوان محور سلامت خانواده و جامعه که مادران هستند باید در ورزش شهروندی شهرداری همدان جایگاه پیدا می‌کردند که خوشبختانه امروز به طور کاملاً موازی در دو بخش آقایان و بانوان حرکت و سیاستگذاری کرده‌ایم.

وجدی‌هویدا با اشاره به بازگشت هیجان و شور و نشاط اجتماعی در ورزش شهروندی شهرداری همدان بیان کرد: در حال حاضر شاهد رقابت‌های جذابی در فوتبال بزرگسالان با حضور ۴۰ تیم و ۹۰۰ فوتبالیست هستیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۰ نفر عوامل و داور نیز در این رقابت‌ها فعال هستند.

وی با اشاره به سایر رشته‌های ورزشی بیان کرد: رشته والیبال با حضور ۳۰ تیم و ۳۶۰ والیبالیست به همراه ۵۰ نفر عوامل برگزاری تا به امروز در دور مقدماتی ۷۵ مسابقه را برگزار کرده است.

وجدی‌هویدا عنوان کرد: در رشته هندبال بانوان ۳۰ تیم، ۱۶۰ بانوی هندبالیست و ۲۰ نفر عوامل برگزاری مسابقات تا به امروز بیش از ۱۶ مسابقه را برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به عوامل گسترده برگزاری ورزش شهروندی شهرداری همدان بیان کرد: سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ شهرداری همدان دبیرخانه ورزش شهروندی شهرداری را افتتاح کردیم که گام بلندی در این راه بود.

وی افزود: تمام کسانی که در ورزش شهروندی شهرداری همدان فعال می‌کنند به عنوان سازمان مردم نهاد هستند که جا دارد از رئیس، دبیر و تمامی عوامل ورزش شهروندی که بدون کوچک‌ترین چشم داشتی در جهت نشاط اجتماعی و گسترش سرانه ورزشی شهروندان فعالیت می‌کنند تشکر کنم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به نگاه مدیران شهرداری، گفت: حضور شهردار ورزش دوست، مدیران شهرداری و نگاه ورزشی اعضای شورای اسلامی شهر همدان موجب دلگرمی و پشتوانه قدرتمند ما است.

کد خبر 5356153

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان ورزش محلات معاونت فرهنگی شهرداری همدان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا بسیج کرمانشاه خطبه های نماز جمعه عکس استانها آلودگی هوا کتاب و کتابخوانی لیگ برتر فوتبال ایران زمین لرزه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ورزش شهروندی شهرداری همدان شهرداری همدان ورزش شهروندی وجدی هویدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی