Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: بسیجی که امام (ره) بنیان نهاد و بعد از آن امام خامنه‌ای آن را فرماندهی می‌کنند دیگر متعلق به جغرافیای ایران اسلامی نیست و آثار و برکات آن را در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، سردار حسین معروفی شامگاه گذشته در آیین تجلیل از خانواده شهدای فاطمیون که به مناسبت هفته بسیج در هیئت کربلا شهرستان رفسنجان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی که امام (ره) بنیان نهاد و بعد از آن امام خامنه‌ای آن را فرماندهی می‌کنند دیگر متعلق به جغرافیای ایران اسلامی نیست و آثار و برکات آن را در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخن حاج قاسم سلیمانی که چیزی که در جبهه ما بود در هیچ کجای دنیا سراغش را نداریم، بیان کرد: بسیج فقط یک نیروی نظامی نبوده و یک فکر و فرهنگ است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بسیج اندیشه زیبایی است که از عاشورا برای مصونیت جامعه بشری و ملت بزرگ ما گرفته شده است ابراز داشت: بسیجی اول باید درون خود را اصلاح کند تا بتواند در بیرون بجنگد.

وی در ارتباط با ویژگی‌های خاص بسیج عنوان کرد: مکتبی بودن، انقلابی بودن، مردمی بودن، اعتقاد عملی و قلبی به خدا و اهل بیت (ع) از ویژگی‌های بسیج است و بسیجی باور دارد قرآن و اهل بیت است که راه را به ما نشان می‌دهد.

سردار معروفی با بیان اینکه هرکس این تفکر را در وجودش نهادینه کند ظل اصلی بسیج را در وجودش نهادینه کرده است ادامه داد: شهید سلیمانی خود را برای انقلاب وقف کرده بود و 21 سال در جبهه مقاومت آرام ننشست.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد در حوزه انقلابی فقط شعار می‌دهند، بیان کرد: انقلابی بودن به معنای جامع الاطراف نگاه کردن و همه مردم را به خاطر خدا دور هم جمع کردن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه انقلابی بودن غیر محاسبه‌گری است و انسان‌های محاسبه‌گر انقلابی نیستند تصریح کرد: امروز همه در گرفتن مسئولیت‌ها جدل دارند، باید بار را روی دوش گذاشت و ما برای هر میزمان به اندازه یک کربلا شهید داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه رسالت محوری از خصوصیات انقلابی‌گری است که انسان در انجام وظایف برای دین خدا زمان و لباس نشناسد تصریح کرد: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و بزرگ‌ترین انتقام را از دنیا مردمی که در تشییع حاج قاسم بودند، گرفتند.

فرمانده سپاه استان کرمان: شهید سلیمانی مصداق عملی بسیج در همه عرصه‌ها استفرمانده سپاه استان کرمان: بازدارندگی نظام و پیشرفت‌های کشور در صنایع دفاعی متاثر از فرهنگ بسیج استامام جمعه کرمان: نخستین ویژگی بسیج جامعیت آن در ابعاد مختلف است

 

سردار معروفی با بیان اینکه باید مردم را بر خود حاکم بدانیم و مردمی بودن یعنی سد بلای مردم باشیم گفت: امروز مسئولی می‌تواند مشکل مردم را حل کند که گوش شنوای مردم باشد، مردم را ببیند و برای مردم ارزش قائل شود و خود را در جایگاه مسئولیت طلبکار مردم نبیند.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب بارمان روی دوش جوانان است اظهار داشت: جوانان در جنگ نرم نابرابر پای دین خود ایستاده‌اند و امروز این جنگ نابرابر نرم رسالت اصلی در گام دوم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری هیئت‌ها تصریح کرد: ما اگر مانده‌ایم، پای هیئت و محراب مانده‌ایم و این رمز است که کار ما در حوزه شهیدان باید کار ایجابی باشد یعنی استحکام درونی در جامعه درست کند و در این راه باید همچون دفاع مقدس هم شکل کار مذهبی مقدس باشد و هم محتوای آن.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید استان کرمان شهید استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم