Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:17:21 GMT

سهیمه سوخت وانت بار‌ها کاهش می‌یابد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۱۰۶

سهیمه سوخت وانت بار‌ها کاهش می‌یابد؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ترغیب ناوگان وانت بار بنزین سوز کشور به شرکت در طرح رایگان تبدیل دوگانه و نیز ثبت پیمایش مقرر شده است سهمیه کارت سوخت (سهمیه لیتراژی) وانت بار‌های تک سوز طی ۷ ماه کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس، سهمیه کارت سوخت وانت بار‌های بنزینی سوزی که در این طرح شرکت نکنند، از آبان ۱۴۰۰ تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به تدریج و ماهیانه ۱۰ درصد کاهش می‌یابد و به معادل سهمیه بنزین وانت بار‌های دوگانه سوز (۱۲۰ و ۶۰ لیتر) خواهد رسید.

عرشیان تصریح کرد: ضروری است مالکان وانت بار‌های تک سوز به منظور بهره مندی از سوخت جایگزین، در اسرع وقت در سامانه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به نشانی GCR.NIOPDC.IR ثبت نام و برای تبدیل رایگان خودروی خود به دوگانه سوز بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رانندگان ناوگان باری برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی قزوین وانت بارها سهمیه سوخت وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳

شرکت زامیاد قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت زامیاد در نامه‌ای به سازمان بورس اوراق بهادار تهران قیمت جدید نیسان وانت برای سال جاری را به شرح جدول زیر اعلام کرد:

مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.

علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M۲۴ plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین