Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نسبت به کسب نتایج خوبی توسط ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمان جهان ابراز امیدواری کرد. - اخبار ورزشی -

جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سه ملی‌پوش اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در هیوستون آمریکا اظهار داشت: جمعه شب به وقت محلی به این شهر رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اختلاف ساعت و مسیر طولانی، بازیکنان کمی با خستگی مواجه بودند. با این وجود دیشب اولین جلسه تمرینی را بین ساعت 19:30 تا 21 انجام دادیم. ملی‌پوشان رفته رفته خودشان را با این تغییر ساعت تطابق می‌دهند تا ان‌شاءالله دچار مشکل نشوند.

وی افزود: با توجه به اینکه نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در اختیار ما نیستند و در مسابقات خارج از کشور حضور دارند، درخصوص شرایط آمادگی‌شان فقط می‌توان به نتایج آنها استناد کرد. با توجه به اینکه نتایج خوبی هم می‌گیرند، بنابر این شرایط خوبی هم دارند. ان‌شاءالله آنها اینجا هم خوبی بازی کنند و رنکینگ هم ارتقا داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: امسال برای اولین بار هستش که بازیکنان از طریق رنکینگ جهانی دعوت شدند. در دوره‌های قبلی هر کشور می‌توانست 4 بازیکن اعزام کند، اما امسال به شکل است که هستند که 128 نفر اصلی در رنکینگ جهانی حضور دارند. جدول مسابقات نیز به صورت حذفی خواهد بود. امیدوارم ملی‌پوشان ایران خوب به جلو بروند و بردهای خوبی کسب کنند.

لطف‌الله‌نسبی در پایان عنوان کرد: شرایط اینگونه نیست که منتظر حریف آسان و ضعیف در همان ابتدا باشیم. در واقع شرایط از همان بازی اول مشکل است، اما امیدواریم که نتایج خوبی کسب کنیم.

قهرمانی آرمان حاجی‌ئی در مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تنیس روی میز ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا

 مسابقات تنیس دختران ۱۲ سال غرب آسیا که با شرکت پنج تیم ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین به میزبان اردن برگزار شد.

لاوین حکیمی تنیس باز جسور وجنگنده تبریزی که در رقابت‌های انتخابی باشایستگی جواز حضور در تیم ملی ۱۲ سال کشورمان را بدست آورده بود، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در مسابقات غرب آسیا نیز بادرخشش ستودنی وبه همراه دوتنیس باز دیگر درقالب تیمی سکوی نخست مسابقات را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند