Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد یا نیمه‌فعال در استان شناسایی شده که برای بازگرداندن آنها به چرخه تولید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی  در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی مشکلات مختلفی دارند که عمده مشکلات آنها در ۱۰ بخش دسته بندی و برای رفع آن برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی به حمایتهای مالی_ بانکی، حمایت در زمینه پرداخت مالیات و موضوعات مرتبط با تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت:  این موضوعات را که نیاز اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است بیشتر مد نظر قرار داده ایم. اشرفی افزود: در سال مزین به عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" سعی ما بر حمایت هرچه بیشتر از صنایع کوچک و بزرگ، رفع موانع و تسهیل در اخذ مجوزها و موارد قانونی مرتبط است.  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که بتوان در یک بازه سه تا چهار ساله منتهی به افق ۱۴۰۴ با هدف گذاری مرحله ای به طور ماهانه واحدهایی را که بازگشتشان به چرخه صنعت و تولید دارای توجیه اقتصادی است به گردونه تولید بازگرداند. این مقام مسوول ادامه داد: سایر واحدهایی که فعال هستند و بیشتر از ظرفیت کار می کنند، باید حفظ شوند و نیز باید تعیین شود چه نیازهایی دارند، در جلسه ای که امروز در شورای هماهنگی بانکها به ریاست استاندار برگزار شد؛ به بانکها تکلیف شد در کمترین زمان، روان سازی ارائه تسهیلات به حوزه تولید و صنعت را در دستور کار گذاشته و در خصوص دیگر مشکلات و موانع زیرساختی و بانکی هم دستورهایی داده شد که دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای آن هستند. وی خراسان رضوی را قطب مهم در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی در کشور خواند و افزود: با وجود شرایط کرونایی، نمایشگاه صنایع غذایی و نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی استان با استقبال خوبی مواجه شده و مورد توجه هیات های بازرگانی داخلی و خارجی  قرار گرفته است و امید است نمایشگاه هایی از این دست به رونق تولید، توسعه تجارت و کارآفرینی بیشتر کمک کند. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کارخانه نیمه راکد تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی