Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: هدف و انگیزه ما از حضور در مسابقات امیدها این بود که بازیکنان اصفهان را از پایه وارد مسابقات کنیم تا به مرحله‌ای برسند که دیگر نیاز نباشد برای تیم بزرگسالان از بیرون بازیکن بیاوریم.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات لیگ برتر امید فوتبال ساحلی، اظهار کرد: مرحله اول مسابقات امید را داشتیم که میزبانی گرفتیم و در تیران بازی ها را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی اول را مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه پنج بر دو پیروز شدیم، رو در روی شهریار ساری با نتیجه چهار بر یک برنده شدیم، ملوان بندر گز را با نتیجه هشت بر یک از پیش رو برداشتیم و در بازی آخر به دلیل اینکه صعود تیم مان قطعی شده بود جوانان را بازی دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند که آنها هم عملکرد خوبی داشتند و ترکان زنجان را شکست دادیم.

وی با بیان اینکه حضور تیم‌های لیگ برتر، لیگ دسته یک فوتبال ساحلی و نماینده استان برای حضور در لیگ برتر امید فوتبال ساحلی الزامی است، تصریح کرد: بعضی از تیم‌ها سطح کیفی خوبی ندارند که مرحله اول مسابقات امید سطح بالایی ندارند، اما در مراحل بعد بازی‌ها بهتر و با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد ادامه داد: تیم‌های صنعت فرش حداد، ملوان بندر انزلی، صدر شیمی یزد، ایفا اردکان، پارس جنوبی بوشهر، زردپوشان سیاهکوه اردکان، دریانوردان بوشهر، پاس گناوه، سپاهان سمنان و تاج کرمان به مرحله دوم صعود کردند که در دو گروه پنج تیم تقسیم می‌شوند و به دو شهر میزبانی می‌دهند، ما هم برای گرفتن میزبانی اقدام خواهیم کرد.

نادری در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه زمین تیران برای برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی مناسبت است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: مسابقات رده سنی امید به دلیل اینکه در روز برگزار می‌شود، می‌توان در ورزشگاه تیران برگزار کرد ولی مسابقات لیگ برتر شب است که این زمین نور مناسب ندارد.

وی در رابطه با هدف حضور صنعت فرش حداد در این رقابت‌ها، گفت: هدف و انگیزه ما از حضور در مسابقات امیدها این بود که بازیکنان اصفهان را از پایه وارد مسابقات کنیم تا به مرحله‌ای برسند که دیگر نیاز نباشد برای تیم بزرگسالان از بیرون بازیکن بیاوریم. تمام بازیکنان تیم اصفهانی هستند که در سه الی چهار سال آینده بازیکنان بزرگی می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اضافه کرد: مدیر عامل باشگاه صنعت فرش حداد از تیم حمایت کرده که امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد. هنوز مشکل زمین داریم و حل نشده است.

کد خبر 536641

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد کمیته فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت فرش حداد فوتبال ساحلی مسابقات امید لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان

شکایت باشگاه سپاهان بابت مهاجم خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کمیته انضباطی رد شد.

طرفداری | تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در روز بیستم فروردین ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده آبادان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد اما باشگاه سپاهان بابت استفاده رقیب از مهاجم غیرمجاز شکایت کرد. کمیته انضباطی رای خود را در این پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

«در خصوص شکایت باشگاه سپاهان علیه باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای ابوباکار تراولی در بازی مورخ 1303/1/20 دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با این توضیح که بر اساس بند 2-2-2 دستورالعمل جذب مربیان و بازیکنان خارجی در صورت تمایل تیم‌های داخلی در به کارگیری بازیکنان خارجی آفریقایی غیر مطرح در بند 2-2 لازم است بازیکنی که در دو سال قبل از انعقاد قرارداد با تیم ایرانی سابقه حداقل 4 بازی رسمی و دوستانه ملی در کارنامه خود دارد برگزیده شود و بازیکن مذکور نیز با توجه به اینکه گامبیایی می‌باشد مشمول این مقررات بوده در حالی که فاقد چنین سابقه‌ای می‌باشد و تعداد بازی ملی او طی دو سال اخیر تنها دو عدد بوده است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات باشگاه صنعت نفت آبادان و نیز پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و همچنین پاسخ استعلام صورت گرفته از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال کشور سوئد و اصله به این کمیته طی نامه شماره 140311431 مورخ 1403/1/28 که بیانگر وجود سابقه 9 بازی در سال 2022 و 2 بازی در سال 2023 برای بازیکن مورد شکایت در لیگ فوتبال کشور سوئد می‌باشد و نیز ITC مورخ 5 مارچ 2024 صادره از کشور سوئد در خصوص این بازیکن و با لحاظ اینکه طبق بند -2-5-2 از دستور العمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی مصوب 1400/5/17 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حاکم بر موضوع می‌باشد آن دسته از بازیکنانی که در دو فصل گذشته مسابقات برخی کشورهای اروپایی از جمله سوئد در صورتی که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند می‌توانند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد نمایند در نتیجه بازیکن ابوبا کار تراولی نیز مشمول این بند از دستورالعمل بوده و قرارداد منعقده با ایشان نیز منطبق با مقررات ابلاغی تشخیص و در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف موضوع ماده 61 مقررات انضباطی مسند به ماده 95 این مقررات حکم بر برائت صادر می‌گردد.

در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه صنعت نفت و بازیکن آقای ابوباکار تراولی با طرح ادعای مشابه فوق نیز با توجه به اینکه بازی دو تیم در تاریخ 1402/12/17 برگزار و شکایت باشگاه نساجی بر اساس استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ در تاریخ 1403/1/15 مطرح شده است در نتیجه صرف نظر از صحت و سقم موضوع به لحاظ طرح شکایت خارج از مهلت مقرر 24 ساعت مستند به مواد 25  و 90 مقررات انضباطی قرار توقف رسیدگی صادر می‌گردد. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظر خواهد بود.»

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی