Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@05:14:09 GMT

قیمت هر شانه تخم‌مرغ‌ در فروشگاه‌ها چند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۶۱۱

قیمت هر شانه تخم‌مرغ‌ در فروشگاه‌ها چند؟

در روزهای اخیر علاوه بر میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران که تخم‌مرغ را به‌قیمت مصوب خود به فروش می‌رسانند این محصول در برخی از فروشگاه‌های سطح شهر نیز مشاهده می‌شود که هرشانه تخم‌مرغ 30عددی را با قیمت 43 هزار تومان عرضه می‌کنند.

مشاهدات میدانی در تهران نشان می‌دهد که این محصول در فروشگاه‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی نظیر 45 هزار تومان، 50 هزار تومان و حتی 55 هزار تومان نیز فروخته می‌شود در حالی که نباید بیشتر از 43 هزار تومان عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخم‌مرغ به‌قیمت مصوب در فروشگاه اینترنتی معرفی‌شده توسط سازمان تعاون روستایی با عنوان بازرگام نیز فروخته می‌شود و علاوه بر تخم‌مرغ، مرغ منجمد با قیمت مصوب هرکیلوگرم 20 هزار تومان با تحویل رایگان عرضه می‌شود.

*اعلام قیمت مصوب انواع تخم‌مرغ بسته‌بندی

بر اساس قیمت کالاهای اساسی که وزارت جهاد کشاورزی اخیراً منتشر کرده است میان آنها نرخ انواع تخم‌مرغ بسته‌بندی در تعداد مختلف نیز وجود دارد که بر این اساس حداکثر قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ 30عددی بسته‌بندی‌شده 51 هزار تومان است.

قیمت مصوب تخم‌مرغ شانه‌ای 30عددی فله 43 هزار تومان، تخم‌مرغ به‌صورت کیلویی، هر کیلوگرم 22 هزار و 500 تومان، تخم‌مرغ در بسته 4عددی 7 هزار و 600 تومان، تخم‌مرغ در بسته 6عددی 11 هزار و 400 تومان، تخم‌مرغ در بسته 9عددی 17 هزار و 100 تومان، تخم‌مرغ در بسته‌بندی 15عددی 28 هزار و 500 تومان، تخم‌مرغ در بسته‌بندی 20عددی 38 هزار تومان، تخم‌مرغ در بسته‌بندی 24عددی 45 هزار و 600 تومان و تخم‌مرغ در بسته‌بندی 30عددی شیرینگ پک‌شده با درب رو 51 هزار تومان است.

بر اساس مشاهدات میدانی تمایل برای عرضه تخم‌مرغ در بسته‌های 4 تا 24 عددی بیشتر توسط شرکت‌های بسته‌بندی مشاهده می‌شود./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ تخم مرغ در بسته بندی هزار تومان قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول

هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ زرده طلایی ۳۰ عددی ۱۱۴٫۱۲۰
تخم مرغ درشت کارتن ۱۸۰ عددی ۶۴۰٫۰۰۰
تخم‌مرغ زرده طلایی ۲۰ عددی ۹۵٫۶۰۰
تخم مرغ دو زرده ترخون بانو ۶عددی ۱۰۵٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۵۰ عددی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۳۰عددی ۵۹۹٫۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول