Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:23:19 GMT

حضور امام جماعت سابق مسجدالحرام در یک فیلم تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۶۳۴

حضور امام جماعت سابق مسجدالحرام در یک فیلم تبلیغاتی

امام جماعت سابق مسجدالحرام در فیلمی تبلیغاتی در خصوص برگزاری موسم ریاض ۲۰۲۱ شرکت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،«عادل الکلبانی» امام جماعت سابق مسجد الحرام اخیرا در فیلمی تبلیغاتی در خصوص برگزاری بزرگترین رویداد سرگرمی و موسیقی ریاض در سال 2021 شرکت کرد.

به گزارش روسیا الیوم، عادل الکلبانی در واکنش به  این کلیپ تبلیغاتی گفت: به نظر شما می‌توانم در هالیوود نیز ایفای نقش کنم؟

پیش از این عادل بن سالم بن سعید الکلبانی در مسابقات «ورق بازی» نیز حضور یافت که با انتقادات گسترده رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «موسم ریاض» که با هدف افزایش گردشگری در عربستان برگزار می‌شود تا ماه مارس سال 2020 ادامه خواهد داشت. در این مراسم 2700 پهپاد، تصاویر «ملک سلمان» پادشاه عربستان و «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی را در آسمان به نمایش گذاشتند. در این جشنواره پنج ماهه بیش از 7000رویداد شامل موسیقی، هنر و تئاتر گرفته تا غذا و رویداد‌های ورزشی برگزار می‌شود.

این دومین جشن موسم الریاض است و سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

بسیاری از کاربران سایت‌های اجتماعی همزمان با آغاز فعالیت جشنواره «موسم ریاض» در اعتراض به برنامه‌های ضد اسلامی هیئت سرگرمی اعتراض کردند.

موسم الریاض برای اولین بار در سال 2019 برگزار شد و فعالیت‌های از جمله نمایش‌های پرشور ، قمار ، بازی ، حیات وحش ، رستوران‌ها و کافه‌های کنسرت‌ها در این جشن انجام می‌شود.

معارضان و مخالفان بارها این گونه جشن‌ها را که با نظارت  خاص «محمد بن سلمان» و در راستای اهداف چشم انداز 2030 برگزار می‌شود را ابزاری برای دین زدایی در کشوری دانسته‌اند که میزبان مهم ترین اماکن مقدس اسلامی است و پادشاهش خود را خادم حرمین شریفین می‌نامد.

فؤاد حسین: به تلاش برای نزدیک کردن دیدگاه‌ها میان ایران و عربستان ادامه می‌دهیمگزینه‌های محدود عربستان برای خروج از باتلاق یمن کدامند؟

ماهیت این جشن و بسیاری از جشن‌های دیگر موجب خشم و تعجب محافل دینی و مخالفان و منتقدان در عربستان سعودی شده است. مراسم‌هایی که با پایکوبی و به صورت مختلط و پوشش‌های نامتعارف و همچنین مصرف مشروبات الکلی و برگزاری مسابقات قمار همراه است.

اکنون «موسم ریاض» با انواع و اقسام اقدامات غیر اسلامی و حرام همراه شده است. اما مقامات سعودی آن را با تبلیغ فراوان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار عربستان سعودی موسم ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسرائیلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به «مکان» گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسرائیلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسرائیلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.

پایگاه خبری آکسیوس همچنین گزارش داد که مقامات آمریکایی امیدوارند به توافقی دوجانبه با سعودی‌ها برسند تا به نتانیاهو ارائه کنند. این توافق شامل تعهد به مسیری است که به راهکار دودولتی منتهی می‌شود.

این در حالی  است که قرار است آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد