Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:06:33 GMT

آخرین وضعیت بیمـه رانندگان تاکسی تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۷۴۶

آخرین وضعیت بیمـه رانندگان تاکسی تهران

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، گفت: ۳۰۰۰ نفر از تــاکسیرانان جدید الـورود تهران بیمـه تـامین اجتماعـی می شوند.

به گزارش ایسنا، صفرمشهدی فراهانی در خصوص بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان تهرانی گفت: با هماهنگی های که بین سازمان تامین اجتماعی و مسئولین سازمان هدفمندی سازی یارانه ها و نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به عمل آمد مقرر گردید روش جایگزین برای پوشش بیمه تامین اجتماعی این قشر زحمتکش از جامعه در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فراهانی در ادامه علت عدم افزایش سهمیه بیمه رانندگان تاکسی را عدم افزایش بودجه از سمت سازمان هدفمندی یارانه ها دانست.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وی افزود: دراین مرحله ۳۰۰۰ نفر از رانندگان تاکسی که دارای کارنامه هوشمند هستند به عنوان افراد جدید به سازمان تامین اجتماعی معرفی می شوند تا بتوانند از یارانه دولتی در این خصوص بهره مند شوند و سازمان تامین اجتماعی پس از بررسی شرایط افراد متقاضی آنان را به شعب بیمه تامین اجتماعی معرفی خواهد نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راننده تاکسی شهرداري تهران تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی