Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:39:57 GMT

شرکت۱۵۰۰ ورزشکار در المپیاد ورزشی هفته بسیج سوادکوه

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۸۷۸

شرکت۱۵۰۰ ورزشکار در المپیاد ورزشی هفته بسیج سوادکوه

خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه صبح امروز در جمع بسیجیان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، گفت: همه‌جانبه‌گری از ویژگی‌های بسیج است که در مناسبت‌ها، حوادث و رخدادهای مختلف حضور دارد و هرجا مردم نیازمند باشند، بسیج با قدرت حضور پیدا می‌کند؛ آرامش مردم، دغدغه اصلی بسیجیان است که در اقتدار، رزمی، معیشت مردم، کمک به محرومان، سلامت و امنیت خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد‌باقر قزلباش با بیان اینکه بسیج مجموعه‌ای مردمی با حضور اقشار مختلف است که با مردم و برای مردم تلاش می‌کند، افزود: «بسیج؛ پاره تن مردم» شعار هفته بسیج امسال است و ولایت‌مداری و خلوص‌نیت، سرلوحه بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از تلاش‌های مجموعه است، خاطر نشان کرد: هزار برنامه در سطح رده‌ها، اقشار، پایگاه‌ها و محوری شهرستانی برای هفته بسیج سوادکوه برنامه‌ریزی شد.

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی در میدان شهر زیراب، رزمایش کمک مؤمنانه با اهدای هزار بسته کمک مؤمنانه، تقدیر از نخبگان بسیجی در منازل آنان و تجلیل از خانواده شهدای نخبه و افتتاح مجتمع‌های قرآنی در زیراب و پل‌سفید را به عنوان تعدادی از برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.

قزلباش،  برگزاری مسابقه قرآنی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید سلیمانی در شرکت پیشرو معادن، نمایشگاه علمی و اختراع‌ها، برگزاری راهیان نور جنگل در سوادکوه و بازدید و روایت‌گری یادمان‌های سوادکوه، ویزیت رایگان و اعزام به مناطق محروم، شعر هفته بسیج، المپیاد ورزشی با حضور هزار و ۵۰۰ ورزشکار، همایش‌های مختلف روشنگری و بصیرت افزایی، میزبانی شهدای رسانه استان مازندران در ۶ آذرماه، نشست تخصصی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، جشنواره مالک اشتر و تحلیل از بسیجیان نمونه، رزمایش اقتدار بسبجیان، جشنواره تولیدات فضای مجازی در یازده حوزه، افتتاح خانه محروم و ۲ پایگاه مقاومت را از برنامه‌های دیگر هفته بسیج در سوادکوه ذکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه، خاطر نشان کرد: ۳۷ برنامه شهرستانی به مناسبت هفته بسیج در سوادکوه برگزار می‌شود و بازارچه اقتصاد مقاومتی در صورت حمایت ادارات و‌ نهاد‌ها به صورت روزبازار و عرضه تولید‌های خانگی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سوادکوه هفته بسیج هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام