Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش «همه برادران من» روایتی از آخرین روز‌های زندگی شهید باکری و خاطرات آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس است.   او افزود: این نمایش به مناسبت هفته بسیج و به مدت یک هفته در شهر گچساران بر روی صحنه می‌رود.
اسلامی اضافه کرد: نمایش «همه برادران من» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی داوود پارسا برای اجرای عمومی در استان و همچنین شرکت در جشنواره‌های مختلف ملی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بازیگران این نمایش را محمد خماس پور، محسن جلالی، محمد دشتی، داوود پارسا، مهدی حسینی، جواد گله بسیاری، داوود هاشمی، راضیه فصیح، اعظم نبوی، طا‌ها پارسا و اهورا پارسا عنوان کرد.   اسلامی افزود: این نمایش در حال انجام تمرینات خود برای حضور در جشنواره‌های دفاع مقدس و همچنین اجرای عمومی در شهر‌های مختلف کشور است. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • چراغ های پانزدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد روشن شد
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه