Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در حالی رشید مظاهری را از لیست این مسابقه خط زد که شنیده می شود ابتدای فصل هم با اکراه او را در تیمش حفظ کرد.

مظاهری که گفته می شود یکی از گران ترین بازیکنان فعلی استقلال است در سال منتهی به جام جهانی، پیراهن تیم ملی را نیز از دست داده و برای اولین بار در سال های اخیر از لیست تیم باشگاهی خودش خط خورده است بدون آن که مصدوم یا محروم باشد!

تابستان گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه سپاهان و فولاد او را می خواهند اما محرم نویدکیا سرمربی تیم اصفهانی به دلایلی که رسانه ای نشد قید خرید گلر استقلال را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مبلغ پیشنهادی فولادی ها نیز آن قدر چشمگیر نبود که رشید مظاهری را برای بازی در استان زادگاهش خوزستان وسوسه کند.

رشید ماند تا نه تنها در استقلال فیکس شود بلکه دوباره توجه اسکوچیچ را به خودش جلب کند اما به هیچ یک از این دو هدف نرسید!

حالا شنیده می شود رشید مظاهری در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد. از فولاد خوزستان و پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این دروازه بان یاد می شود.

فراموش نکنید رشید مظاهری در ذوب آهن و زیر نظر یحیی گل محمدی و البته داوود فنایی (مربی گلرهای فعلی پرسپولیس و سابق ذوب آهن) پرآوازه شد و به پیراهن تیم ملی رسید.

با این شرایطی که می بینیم بسیار بعید است رشید مظاهری در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی بتواند بار دیگر سنگربان فیکس استقلال شود.

256 251

کد خبر 1575123

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رشید مظاهری رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران