Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:17:49 GMT

آغاز مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با حضور صالحی امیری

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۵۹۹۲

آغاز مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با حضور صالحی امیری

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با ادای احترام به اعضای پیشین OCA و IOC که دیگر دراین جمع حضور ندارند، آغاز شد.

در این مراسم قرار است دکتر توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک بعنوان نخستین سخنران نقطه نظرات خود را مطرح نماید.

در ادامه برای بازی های آسیایی جوانان 2029 امضای HCC انجام می شود، همچنین در ادامه نواب رئیس شورای المپیک آسیا به ترتیب تیموتی فوک از شرق آسیا، سرلشگر چاروک آریراچاکران از جنوب شرق آسیا، سپهبد سید عارف حسین از آسیای جنوبی، تیمور کولیباف از آسیای میانه و دکتر ثانی الکواری از غرب آسیا گزارشات خود را ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر این مجمع روسای کمیته های دائمی شورای المپیک آسیا از جمله مشاوران، ورزشکاران، فرهنگی، آموزش، همراهان، اخلاق، مالی، روابط بین الملل، رسانه، پزشکی، صلح و ورزش، قوانین و ورزش گزارشات خود را ارائه می دهند.

کد خبر 5356903

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای المپیک آسیا مجمع عمومی سید رضا صالحی امیری امارات تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال سوریه لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران کشتی فرنگی سردار آزمون لیگ کشتی کشتی آزاد مهدی طارمی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شورای المپیک آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی