Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که قصد سفر به شهری را داریم، یکی از مواردی که می‌تواند خاطره‌ساز یک سفر به یادماندنی برایمان باشد، محل اقامت است. - اخبار بازار -

فرض کنید قصد سفر به پایتخت را دارید؛ همه چیز را آماده کرده و منتظر ماشین هستید تا به فرودگاه یا ترمینال رفته یا خودتان دل به جاده بسپارید و به سمت تهران حرکت کنید. بعد از ساعت‌ها در جاده ماندن، به محض رسیدن به مقصد یعنی شهر تهران یادتان می‌آید که هنوز هتل یا اقامتگاهی را رزرو نکردید؛ بنابراین با همان خستگی راه که در تن‌تان است، راهی خیابان‌های تهران شده و از این هتل به آن هتل، به دنبال یک اتاق یا اقامتگاه مناسب همه‌جا را زیر و رو می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا زمان سفرتان هم مصادف شده با تعطیلات که در هتل‌ها جای سوزن انداختن نیست. اینجاست که سامانه آنلاین رزرو هتل به کمک‌تان می‌آید تا قبل از سفرتان از رزرو یک هتل مناسب با توجه به شرایطتان مطمئن شوید و سپس دل به جاده بسپارید.

سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو به عنوان مرجعی از بهترین هتل های تهران، به شما برای رزرو هتل در تهران کمک می‌کند. در این مطلب می‌توانید لیستی از بهترین هتل های گروه پارسیان را مشاهده کنید.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی با نام قدیمی هتل هایت یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت در یک هتل پنج ستاره در تهران خواهد بود. هتل دارای 475 اتاق با 26 طبقه است و از لحاظ دسترسی، به راحتی به اتوبان‌های تهران دسترسی دارد. 4 رستوران به همراه کافه‌هایی با منوی جذاب و متنوع، اشتهای شما را در سفر چندین برابر می‌کند. هتل دارای اتاق‌های استاندارد یک تخته، دو تخته، سه تخته و همچنین سوئیت‌های جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال است که هرکدام ویژگی خاصی را برای داشتن یک اقامت لاکچری و بی عیب و نقص فراهم کرده است. امکاناتی که هتل برای مسافران فراهم می‌کند آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت ورزشکاران حرفه‌ای، شخصیت‌های سیاسی و مهم تبدیل کرده است.

هتل پارسیان اوین تهران

سراغ یکی از هتل‌های چهارستاره پارسیان یعنی هتل پارسیان اوین تهران می‌رویم. موقعیت مکانی هتل و فاصله کمی که با نمایشگاه بین‌المللی تهران، مصلی، مراکز تجاری و دیدنی‌های تهران دارد، آن را برای اقامت‌های کاری یا تفریحی مناسب کرده است. اتاق‌های هتل دارای امکانات کامل و بی‌نظیری است که اقامت بی‌نقصی را برایتان فراهم می‌کند. شاید دلیل چهار ستاره باقی‌ماندن این هتل تنها نبود سالن ورزشی باشد. شما می‌توانید در سوئیت‌های رویال، از جکوزی و سونای خشک استفاده کرده و لذت‌تان را تکمیل کنید. بالکن‌های دلباز هتل نیز، اتاق‌ها را برای لذت بردن در عصر یک روز بهاری یا پاییزی مناسب کرده است. هتل پارسیان اوین دارای استخر روباز، آرایشگاه، فروشگاه، قنادی، عطر فروشی و … است که می‌توانید سوغاتی‌هایتان را از آنجا خریداری کنید. رستوران چینی، رستوران آبشار، آشکده اوین از جمله جاهای خوشمزه هتل است که می‌توانید به شکم و اشتهایتان صفایی دهید.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل پارسیان انقلاب تهران  از سری هتل های 4 ستاره تهران است که قدیمی‌های تهران آن را با نام رویال گاردن می‌شناسند. هتل محبوب و معروف انقلاب با 18 طبقه و 247 باب اتاق، در خیابان طالقانی قرار گرفته است. بنابراین اگر برای تحصیل، کار یا گردش به تهران آمدید، دسترسی مناسبی به خیابان‌های اصلی و مراکز اداری و حتی دیدنی‌های تهران دارد. هتل پارسیان انقلاب در طبقه آخر، یک رستوران گردان جذاب دارد که با استفاده از آن می‌توانید به نمایی 360 درجه از تهران دسترسی داشته باشید. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته و اتاق vipاست که در این اتاق‌های vip می‌توانید روی تخت‌های دو نفره‌ای که مخصوص یک نفر است، استراحت کنید و خلاصه سرویسی لاکچری و مخصوص بگیرید. این سری هتل از هتل‌های پارسیان نیز با امکانات کاملی که برای مسافران ترتیب داده است، یک اقامت راحت و آسوده‌ای را برای گردشگران و مهمانان هتل رقم می‌زند.

علاوه بر رستوران گردان هتل، می‌توانید از رستوران نارون و رستوران ایتالیایی هتل نیز نهایت استفاده را ببرید و خودتان را مهمان غذاهای خوشمزه در اینجا کنید. استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بدنسازی نیز از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره از سری هتل‌های پارسیان تهران است.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران از بهترین هتل های 5 ستاره تهران است که اهالی قدیمی تهران آن را با نام هیلتون می‌شناسند. این هتل، از سری بناهایی است که روزگاران تلخ و شیرین بسیاری به خود دیده و میزبان شخصیت‌های مهمی در تاریخ بوده است. خوبی هتل در این است که حتی اگر در ساعات شلوغی از سال مهمان آنجا باشید، به‌خاطر داشتن چندین آسانسور هرگز معطل نخواهید شد. این هتل با داشتن 552 واحد اقامتی دارای دو برج غربی و شرقی است. البته اگر می‌خواهید در قسمت نوساز و لاکچری اقامت کنید، پیشنهاد ما اتاق‌های شرقی است. اتاق‌های هتل پارسیان استقلال دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت کوچک و بزرگ است که دارای امکانات یک هتل پنج ستاره همچون تلفن، تلویزیون، سیستم امنیتی حریق، خدمات روم 24 ساعته و ... هستند.

هتل پارسیان استقلال تهران با داشتن 7 رستوران متنوع با انواع غذا، شما را از خجالت شکم‌تان درمی‌آورد. سالن‌های متنوع، خدمات رفاهی، امکانات ورزشی، عکاسی و فیلمبرداری از دیگر امکانات هتل محبوب پارسیان استقلال است.

البته گروه هتل‌های پارسیان تهران، مجموعه‌ای بزرگ است که در اینجا تنها به چند نمونه آن اشاره شده است. سؤال اصلی اینجاست، چطوری باید بهترین هتل‌های پارسیان تهران را رزرو کرد؟ برای رزرو شما می‌توانید از طریق سامانه رهی نو اقدام کرده و هتل مدنظرتان را انتخاب کنید. البته قبل ار انتخاب هتل در این سامانه امکان خواندن نظرات افراد دیگر و دیدن عکس‌های هتل را دارید. پس از انتخاب هتل، شما می‌توانید سفرتان را با خیال راحت شروع کرده و بقیه کار را به رهی نو بسپارید. ضمن اینکه این مجموعه از ابتدا تا انتهای سفر همراه‌تان است و برای داشتن یک اقامت مطمئن و همه‌جانبه پشتیبانی تمام و کمالی را از اقامت‌تان خواهد داشت. برای رزرو بهترین هتل های پارسیان از این سامانه همین حالا اقدام کنید و هتل را با تخفیف‌های ویژه و پیشنهادات شگفت‌انگیز رزرو کنید تا اقامت به صرفه‌ای داشته باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هتل پارسیان استقلال بهترین هتل ها هتل های پارسیان بهترین هتل پارسیان تهران هتل دارای دو تخته اتاق ها رهی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است.

از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • رزرو هتل در آمستردام
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران