Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند روز دوشنبه ۸ آذرماه با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

در این مراسم، برگزیدگان ۳ بخش «فیلم مستند»، «عکس» و «مستندنگاری» معرفی شده و تجلیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اختتامیه پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما سخنرانی خواهد داشت.

در بخش دیگری از مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، آیین بزرگداشت ۲ تن از مستندسازان باسابقه کشور برگزار خواهد شد. براین اساس سعید رشتیان و مرتضی شعبانی ۲ مستندساز نام آشنا و پیشکسوت کشورمان در این آیین تجلیل می‌شوند.

اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، ۸ آذر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار خواهد شد که به صورت زنده و مستقیم برای علاقه‌مندان از شبکه مستند سیما نیز پخش می‌شود.

پنجمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری از خرداد امسال آغاز به کار کرد.

کد خبر 5356912 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان جبلی شبکه مستند سیما فیلم مستند سازمان صدا و سیما مستندنگاری جشنواره تلویزیونی مستند تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی برنامه رادیویی حضور هنر ایران در جهان سازمان سینمایی محمد خزاعی رادیو صبا موسیقی ایرانی سینمای مستند جشنواره فیلم فجر عکاسی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی هنرمندان تئاتر جشنواره تلویزیونی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت