Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:25:11 GMT

واکنش عصائب اهل الحق عراق به اقدام انگلیس علیه حماس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۶۲۶۳

واکنش عصائب اهل الحق عراق به اقدام انگلیس علیه حماس

جنبش عصائب اهل الحق عراق به اقدام انگلیس علیه حماس واکنش نشان داد و آنرا در راستای همسویی با تل‌آویو دانست.

به گزارش مشرق، جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به اقدام دولت انگلیس در قرار دادن حماس در فهرست تروریسم ، آنرا تاکیدی بر حمایت مطلق انگلیس از اقدامات صهیونیست‌ها در فلسطین دانست.

بیشتر بخوانید: هشدار «حزب الله» عراق به آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی

در بیانیه این جنبش آمده است: رفتار انگلیس همسویی کامل آن با تاریخ سیاهش در تامین منافع رژیم غاصب صهیونیستی پس از جنایت اعلامیه بالفور است که غده سرطانی را در پیکره امت اسلامی کاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد: انگلیس با این حرکت خود، مهر تاییدی بر سیاست‌های خبیث خود در منطقه و حمایت همیشگی ظالم علیه مظلوم وحمایت مطلقش از شهرک سازی صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین عزیز، زد.

در این بیانیه آمده است: هدف از این تعدی آشکار دادن پیروزی خیالی به صهیونیست‌هایی است که ملت فلسطین به آنها شکست‌های متوالی وارد کرده‌ است. ملت فلسطین تسلیم باطل نشده و پایان صهیونیست‌ها حتمی است پس از اینکه ابهت پوشالی آنها طی سالیان طولانی مبارزه فلسطینی شکسته شد.

عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که این حرکت لندن در راستای تحرکات استعماری قدیمی خود است.

در این بیانیه با اشاره به علت روی آوردن لندن به این حرکت، تاکید شده است که پس از اینکه انگلیس متوجه شد که رژیم نژادپرست صهیونیستی در فلسطین با انواع مختلف مقاومت روبرو است و کیان و موجودیت آن در معرض خطر قرار داد ، دست به این حرکت زد به ویژه که همسویی بشردوستانه با قضیه فلسطین وجود دارد.

عصائب اهل الحق عراق در ادامه به رویکرد خصمانه استکبار جهانی علیه خط مشی مقاومت اشاره کرد و اقدامات آمریکا و انگلیس را در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی دانست که دست پرورده این دو است.

در این بیانیه تاکید شده است که این گواهی بر زبونی و ضعف و ناتوانی استکبار در نابودی مقاومت است که پیروزی‌های میدانی به دست آورده است.

عصائب اهل الحق عراق از امت اسلامی و عربی و همه آزادگان دنیا خواست که حامی موضوع برحق فلسطین باشند و به مخالفت با سیاست‌های انگلیس و آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی برخیزند؛ رژیمی که شر مطلق و عامل همه زیانها به ملت‌ها و کشورهای منطقه است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو حماس عصائب اهل الحق عصائب اهل الحق عراق صهیونیست ها دولت انگلیس انگلیس عصائب اهل الحق عراق صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه

یک سازمان صهیونیستی اعلام کرد که حزب‌الله لبنان طی یک ماه ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان «۱۷۰۱» اسرائیل اعلام کرد که حزب‌الله لبنان در ماه چهارم میلادی ۷۱۹ حمله علیه این رژیم با سلاح‌های مختلف انجام داده است.

در اعلام جزئیات این حملات آمده است: در این ماه ۵۷۴ فروند موشک و راکت، ۱۰ موشک سنگ، ۷۴ موشک‌ ضدزرهی و ۶۱ پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

این سازمان در گزارش خود آورده است که در این حملات ۲ اسرائیلی کشته و ۳۲ نفر مجروح شدند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا