Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک هیات انتخاب آثار این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، علی بازگیر گفت: هیات انتخاب این دوره از جشنواره متشکل از مهدی درویش، سعید فضل‌علی‌پور و شقایق ناصری هستند.

وی ادامه داد: برای انتخاب آثار این دوره از جشنواره از چهره‌های علمی و دانش آموختگان و هنرمندان باتجربه تئاتر استان خوزستان در هیات انتخاب استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگیر در معرفی هیات انتخاب آثار جشنواره گفت: مهدی درویش متولد ۱۳۶۰ امیدیه و کارشناس بازیگری و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است و دارای سوابق مختلف در حوزه داوری و هیات انتخاب جشنواره‌ها، مدرس کارگاه‌های آموزشی و... در حوزه تئاتر در سطح خوزستان و کشور است.

دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک افزود: سعید فضل‌علی‌پور متولد ۱۳۶۰ اندیمشک و دارای مدرک کاردانی کامپیوتر و بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت نمایشی در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر، پنج دوره دبیر اجرایی جشنواره لاله های سرخ و... است.

وی افزود: شقایق ناصری متولد  ۱۳۵۷ اندیمشک و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و همچنین کارشناسی ارشد ادبیات انگلیسی است و دارای ۱۰ سال سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور، آزاد و علمی کاربردی اندیمشک و دزفول است.

بنابر اعلام، بیست‌وهفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به دبیری علی بازگیر از ۱۲ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها تئاتر انديمشك جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ هیات انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا

(تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان