Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و تقدیر از برگزیدگان این رویداد تلویزیونی برگزار و از فعالیت‌های 2 مستندساز نام آشنای کشور تقدیر می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند روز دوشنبه 8 آذرماه با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی و دکتر حمید شاه آبادی معاون سیما در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، برگزیدگان 3 بخش «فیلم مستند»، «عکس» و «مستندنگاری» معرفی شده و تجلیل می‌شوند. همچنین در این اختتامیه پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما سخنرانی خواهد داشت.

در بخش دیگری از مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، آیین بزرگداشت 2 تن از مستندسازان باسابقه کشور برگزار خواهد شد. براین اساس، سعید رشتیان و مرتضی شعبانی 2 مستندساز نام آشنا و پیشکسوت کشورمان در این آیین تجلیل می‌شوند.

براساس این گزارش، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، 8 آذرماه از ساعت 17 تا 20 برگزار خواهد شد که به صورت زنده و مستقیم برای علاقه‌مندان از شبکه مستند سیما نیز پخش می‌شود.

پنجمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری از خرداد ماه امسال آغاز به کار کرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه مستند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جشنواره تلویزیونی مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی با معرفی برترین‌ها با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای سرکره استان بوشهر به کار خود پایان داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079234 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟