Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از گردهمایی بزرگان سنگ و معادن ایران در قالب شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته خبر داد.

علیرضا مرتضوی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه سنگ اصفهان حضور خواهند داشت، گفت: این نمایشگاه طی روزهای سوم تا ششم آذرماه برپا می‌شود و شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه طی چهار روز دستاوردها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه سنگ و معادن منطقه مرکز و جنوب کشور به شمار می‌رود، افزود: نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان در ۳۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود و شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان و لرستان در آن حضور دارند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه سنگ اشاره کرد و ادامه داد: فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانه های سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هفت کشور فعال در حوزه سنگ و معادن نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: نمایندگانی از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، ایتالیا، چین، اردن و امارات در نمایشگاه سنگ و معادن اصفهان حضور خواهند داشت و زمینه تبادلات تجاری میان فعالان اقتصادی را فراهم خواهند آورد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان نسبت به دوره قبل از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است، گفت: حضور شرکت‌های بزرگ و برندهای نقش‌آفرین در حوزه سنگ و معادن در این نمایشگاه قطعی شده است، همچنین پیش‌بینی شده تا در کنار این نمایشگاه فستیوال طراحی سنگ‌های کوچک مقیاس، همایش سنگ و کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان، به عنوان معتبرترین نمایشگاه تجاری سنگ در ایران، ارتقا و پیشرفت شرکت‌هایی که تولید فناوری برای این صنعت انجام می‌دهند را هدف خود قرار داده است، تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این نمایشگاه آن است که محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید را به نمایش بگذارد و فرصتی برای تجارت فراهم کند.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، کمک به توسعه روابط در دنیای سنگ و تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت آن در سطح ملی از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای سوم تا ششم آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شود و میزبان فعالان، کارشناسان، متخصصان و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه سنگ معادن و صنایع وابسته نمایشگاه بین المللی نمایشگاه سنگ فعالان حوزه سنگ و معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان در اصفهان، ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه حمل و نقل در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل و نقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان با با همت معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل و نقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی از ۱۱ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد؛ کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل و نقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل و نقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد و ساعات بازدید از نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۸ بعد از شهر است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 748890

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران