Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:07:22 GMT

حضور بنیاد مسکن در خراسان شمالی پررنگ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۶۷۶۲

حضور بنیاد مسکن در خراسان شمالی پررنگ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد صبح یک شنبه در آئین بهره برداری از ۱۴۳ واحد زلزله زده خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازسازی مناطق زلزله زده از جمله کارهای سخت است که با همراهی تمامی نهادها امکان پذیر نخواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده تخفیف ویژه‌ای در مصالح ساختمانی برای زلزله زدگان خراسان شمالی در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کمک نهادهای مختلف از جمله بنیاد مستضعفان در بازسازی مناطق زلزله زده، افزود: همراهی مردم در زمان‌های حوادث یکی از افتخارات ملی ما محسوب می‌شود اما حق مردم داشتن امکانات و شرایط بهتر است.

نیکزاد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف خراسان شمالی، گفت: از این پس حضور بنیاد مسکن در خراسان شمالی پر رنگ تر خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن تصریح کرد: مسئولیت ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن است لذا باید تلاش در این حوزه بیشتر شود.

وی تهیه و اجرای طرح هادی در روستاهای کشور را ضروری دانست و گفت: باید شرایط روستاها برای ماندگاری مردم را فراهم کنیم.

کد خبر 5356991

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اکبر نیکزاد استانداری خراسان شمالی ایجاد زیرساختها هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا کرمانشاه بسیج خطبه های نماز جمعه عکس استانها آلودگی هوا کتاب و کتابخوانی زمین لرزه لیگ برتر فوتبال ایران خراسان شمالی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است