Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه گفت: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ده ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است.

سرهنگ محمدحسین سلیمی صبح امروز (۳۰ آبان‌ماه) در دیدار امام جمعه سلطانیه با بسیجیان این شهرستان با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت هفته بسیج، گفت: هدف از گرامی‌داشت هفته بسیج تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و لبیک به منویات مقام معظم رهبری و بزرگداشت جان‌فشانی‌ انسان‌هایی است که بر بلندای قاموس تاریخ نقش بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجی، اظهار کرد: اولین شخص بسیجی امیرالمومنین (ع) بودند که تداعی‌کننده اسلام ناب محمدی است، بسیج مدرسه عشق است، مدرسه‌ای که معلم و دانش‌آموزش همه ایثار است و اطاعت از خدا و دوری از غیرخدا.

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با اشاره به یاری مومنین در زمان پیامبر اکرم (ص)، افزود: زمانی که منافقان خدعه و نیرنگ می‌کردند، خداوند متعال به پیامبر می‌فرماید: خدا به وسیله مومنین تو را یاری خواهد کرد، این مومنین در عصر حاضر همین بسیجیان هستند که دین اسلام و ولی زمان خود را یاری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به نقش بسیج و عرصه‌های حضور بسیجان در جامعه و برای کشور، تصریح کرد: بسیج دو جلوه دارد یکی در عرصه صحنه‌های سخت مثل حضور و جان‌فشانی در دفاع‌مقدس و جلوه دوم در عرصه علم، خدمات‌رسانی، فرهنگی و تبلیغات است که همانند عرصه سخت بسیجیان در حال تلاش هستند.

سلیمی با تجلیل از خدمات بسیجیان در سطح جامعه که همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، متذکر شد: سازمان بسیج اولین نهادی است که برنامه راهبردی ۱۰ ساله خود را بر اساس بیانیه گام دوم تنظیم کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه با بیان اینکه پیش‌روندگی و پیش‌برندگی از ویژگی‌های بسیج است، با اشاره به برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج از طرف بسیج سپاه ناحیه سلطانیه، اضافه کرد: در هفته بسیج ۱۵۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار، امام جمعه سلطانیه نیز به معرفی نمونه‌هایی از پیشگامان بسیجی در طول تاریخ پرداخت و با بیان اینکه برخی از یاران امیرالمؤمنین (ع) به شرطة‌الخمیس یعنی نیروهای ویژه معروف بودند، گفت: آنان همواره در خدمت امام بوده و پیمان وفاداری و جانبازی با امام بسته بودند.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب از یاران امام حسین (ع) به عنوان نمونه دوم از پیشگامان بسیجی یاد کرد و ادامه داد: بسیجیان امروز نیز سومین نمونه از ظهور و جلوه بسیجی هستند که  امام بر خلوص آنان غبطه می‌خورد و آرزوی محشور بودن با بسیجیان را دارد.

وی با یادآوری اینکه بسیجیان شبیه‌ترین افراد به یاران پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) هستند، خاطرنشان کرد: پایداری و استقامت در راه خدا و تسلیم نشدن در برابر دشمنان، محب و محبوب خدا بودن، تواضع در برابر مؤمنان و سرسختی در برابر دشمنان، دشمن‌شناسی و پیوند با ولایت از ویژگی‌های بسیجیان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان هفته بسیج بیانیه گام دوم انقلاب هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • آیا می شناسیدش؟
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق