Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل اول ( ۱۴۰۱- ۱۴۰۰) صادر کرد.

مطابق ماده ۴۹ اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان باید بر وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات آن‌ها از حیث انطباق با مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فیفا و مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال نظارت و وضعیت بازیکنان را برای شرکت در رقابت‌های مختلف فدراسیون فوتبال تعیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به مراتب و با عنایت به اتمام مهلت نقل و انتقالات نیم فصل اول ( ۱۴۰۱- ۱۴۰۰)، تنها بازیکنانی که دارای شرایط مندرج در ماده ۶ مقررات وضعیت و نقل و انتقالات ایران و ماده ۶ مقررات وضعیت و نقل و انتقلات فیفا باشند، می‌توانند قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

به این منظور، باشگاه هایی که خواهان استفاده از شرایط مقرر در ماده ۶ مقررات یاد شده و ثبت قرارداد بازیکن جدید خارج از پنجره نقل و انتقالات باشند، می‌بایست درخواست خود به همراه تمام مستندات را تحویل سازمان لیگ داده تا جهت بررسی و احراز شرایط، انجام استعلام های لازم و اعلام نظر، تحویل کمیته وضعیت شود.

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال وضعیت بازیکنان نقل و انتقالات کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت