Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:33:32 GMT

کشف ۵۹۰ کیلو مورفین و شیشه از یک قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۰۹۹

کشف ۵۹۰ کیلو مورفین و شیشه از یک قاچاقچی

محموله بزرگ مورفین و شیشه که پس از ورود به کشور در خانه‌ای واقع در یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان جاسازی شده بود در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام یکسری اقدام‌های وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار و حرفه‌ای موادمخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر مأموران مشخص شد متهم بتازگی یک محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان آنها را در خانه‌ای دپو کرده و مترصد زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت است.  

بیشتر بخوانید

زوج قاچاقچی شیشه دستگیر شدند

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در این باره گفت: با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودروی متهم را هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و در حالی که متهم پس از توقف اقدام به فرار کرد با شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد.

در بازرسی از خودرو ۴۳۱کیلو و ۸۰۰گرم مورفین، ۱۵۸کیلو و ۶۰۰گرم شیشه، یک قبضه اسلحه کلاش، ۵تیغه خشاب و یکدستگاه بی‌سیم کشف و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل شد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو مواد مخدر کشف مواد مخدر مورفین شیشه پلیس قاچاقچی دستگیری اخبار حوادث پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد