Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:44:52 GMT

عابدزاده بزرگ و یک حرکت باورنکردنی!(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۳۱۳

این درست که امیرعابدزاده یکی از مورد توجه ترین ستاره‌های فوتبال ایران در یکی دو سال گذشته است اما پدر افسانه‌ای‌اش همچنان جای خود را در بین هواداران فوتبال دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بی راه نیست اگر احمدرصا عابدزاده را به عنوان محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران برشماریم. ستاره‌ای که در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرد و در هردو جام‌های مختلفی به دست آورد و به شدت مورد علاقه طرفداران هردو باشگاه بود تا جایی که می‌شود انتقال او از استقلال به پرسپولیس را یکی از بزرگترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران نام برد که از نظر سر و صدا و تاثیرات بعدی شاید تنها جابجایی مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال با این نقل و انتقال بزرگ برابری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عابدزاده از اواسط دهه ۱۹۸۰ تا سال ۲۰۰۰ میلادی مهم‌ترین چهره دروازه‌بانی ایران بود و در نهایت به دلیل مشکلات شدید در ناحیه زانو فوتبال را ترک کرد. 

 

او اگرچه در دوران بعد از فوتبال به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها مدتی در تیم‌های مختلف به خود مشغول بوده اما حالا می‌تواند به خود ببالد که حداقل یک گلر ملی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. پسرش امیر که از بچگی سخت‌کوشی و تمرینات کشنده را در کنار پدر یاد گرفته و تجربه کرده و انجام داده است تا جایی که امروز هیچ مانعی مقابل اراده او نیست.

 

 

این تصاویری از ویدئویی تازه از احمدرضا عابدزاده است که او را در حال ورزش و مثل همیشه بدن‌سازی نشان می‌دهد. اگرچه تفاوت این یکی با قبلی‌ها چالشی است که او در سن ۵۵ سالگی روی بدن خود به نمایش می‌گذارد. اینکه یک هم باشگاهی سنگین وزن با زانو روی ستون فقرات او قرار گرفته و عابدزاده انگار نه انگار!

 

بی دلیل نیست که عابدزاده در بین هم دوره‌هایش بدنی ورزیده و روی فرم دارد و هنوز قدرت دستان و پنجه‌هایش بین همه زبانزد است. البته توصیه ما به شما این است که هرگز این حرکت را انجام ندهید. این چیزی است که فقط از یک عابدزاره برمی‌آید.

احمدرضا عابدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمدرضا عابدزاده فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!

هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بار‌ها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده، اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همین‌جا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه‌بان جوان شده است.

منبع:  ورزش سه

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش