Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا شفیعی مدیر کل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری سی و سومین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور از روز سه‌شنبه دوم آذر ماه تا روز جمعه پنجم آذر ماه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و جمعی از مدیران و معاونین سازمان حضور داشته و در خصوص موضوعاتی چون طرح رصد و پایش خانه‌های قرآن و عترت، تشریح آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و نحوه هزینه‌کرد، تبیین وضعیت کلی طرح‌های سال جاری و میزان پیشرفت، تشریح موضوع نظارت و ارزشیابی استان‌ها، موضوعات حوزه آموزش، سنجش و پژوهش به ویژه در خصوص اعطای مدرک عمومی به حفاظ و سامانه آموزش مجازی، نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) و هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

در این نشست رؤسای هیأت‌های اندیشه ورز بانوان قرآنی نیز حضور داشته و به همراه رئیس و اعضای هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها نشست مشترک برگزار خواهند نمود.

از ابتدای سال جاری تاکنون جلسات و نشست‌ها با استان‌ها به جهت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس طی ۱۱ جلسه برگزار و در موضوعات و مباحث مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفته و این اولین نشست حضوری در سال جاری می‌باشد.

کد خبر 5356947

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد مقدس سازمان دارالقرآن الکریم قرآن مشهد فعالیت های قرآنی فعالیت های قرآنی کتاب و کتابخوانی قرآن کریم ایران انقلاب اسلامی ایران قرآن انقلاب تهران شیعه سازمان تبلیغات اسلامی نهج البلاغه حوزه علمیه شبکه قرآن و معارف سیما دفتر تبلیغات اسلامی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین

ایسنا/هرمزگان امروز هیأت تجاری و اقتصادی استان هرمزگان در سومین روز از سفر خود از نمایشگاه بین المللی صنعت شیشه چین بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز، ۸ اردیبهشت در این بازدید با اشاره‌ به اهمیت جذب سرمایه‌گذار برای شهر شیشه هرمزگان گفت: نیاز است به موازات امور زیربنایی شهر شیشه، صنایع پایین دستی این صنعت بزرگ نیز در استان راه‌اندازی شود و امروز فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان در نمایشگاه صنعت شیشه کشور چین با تکنولوژی روز دنیا جهت ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

وی حضور شرکت‌های ایرانی دراین نمایشگاه را مزیت خوبی دانست و افزود: شیشه فلوت کاوه، شیشه اردکان و شیشه سهند در این نمایشگاه بین‌المللی درکنار رقبای خود حضور داشتند و فرصت مناسبی برای هیأت تجاری هرمزگان جهت مذاکرات فراهم شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی