Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:27:26 GMT

کلاس‌های آموزشی مد و لباس رایگان، برای مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۴۵۰

کلاس‌های آموزشی مد و لباس رایگان، برای مناطق محروم

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مریم پورشهابی گفت: کارگروه مد و لباس از مؤسسات و فعالان حوزه مد و لباس، حمایت می کند و امیدواریم شاهد شکوفایی و نتایج بسیار خوبی درآینده باشیم.

وی افزود: خوشبختانه مدیران و اساتید این موسسات در حوزه مد و لباس بسیار فعال اند و تمایل دارند، علاقمندان به طراحی لباس و پارچه به خصوص جوانان را، چه از نظر علمی و چه از نظر تخصصی ارتقاءداده و وارد بازار کار و همچنین کمک کنند تا طراحان جوان بتوانند آثار خود را در کشور، منطقه و جهان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر این کارگروه  در مراسم تقدیر از علی روحی مدیر عامل و اساتید موسسه طراحی لباس و پارچه روحی گفت: امیدوارم با هم افزایی و همراهی دیگر دستگاه ها بتوانیم آینده درخشانی برای طراحان بخصوص جوانان که در این حوزه فعال هستند به وجود بیاوریم و شاهد پیشرفت آنها در جامعه باشیم. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم دارد برای مناطق محروم کشور کلاس های آنلاین هنری را  رایگان اجرا کند.

علی روحی مدیر عامل موسسه و آموزشگاه طراحی لباس و پارچه روحی نیز گفت: این موسسه با استفاده از اساتید مجرب و سرفصل و دوره های علمی دانشگاه، کلاس هایی را در سطح کارشناسی ارشد برای طراحی لباس و پارچه برگزار می نماید که این امر باعث می شود هم از نظر علمی و هم عملی سطح هنرجویان بسیار بالا برود. تا جایی که  امسال ۵۵ هنرجوی این موسسه توانستند در کنکور سراسری کارشناسی ارشد رتبه بیاورند. از این تعداد ۱۹ نفر به رتبه های زیر ۲۲ از دانشگاه های هنر و الزهرا دست پیدا کردند.

برچسب‌ها مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگروه ساماندهی مد و لباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگروه ساماندهی مد و لباس مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگروه ساماندهی مد و لباس طراحی لباس و پارچه مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد