Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:25:53 GMT

۴۰۰ اثر به جشنواره فرهنگیحبیب حرم در همدان راه یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۶۷۷

۴۰۰ اثر به جشنواره فرهنگیحبیب حرم در همدان راه یافت

به گزارش ایرنا "امیر ترکاشوند" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران‌ افزود: هنرمندانی از استانهای همدان، تهران، البرز، سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، فارس، گلستان، لرستان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، یزد، اصفهان، قزوین، مازندران، گیلان، قم و مرکزی اثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآوری کرد: این دوره از جشنواره با موضوعات سیره سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی، خانواده های شهدای مدافع حرم، جبهه مقاومت، استکبارستیزی، فرهنگ ایثار و شهادت و در بخش ویژه به نقش شهید همدانی در کنار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی و همچنین شهید بهروز مرادی، شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور برگزار می‌شود.

دبیر این جشنواره بیان کرد: در چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری حبیب حرم در بخش شعر ۲۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره اسال شد که از این تعداد ۲۳۷ اثر حائز شرایط و قوانین جشنواره بودند و وارد مراحل داوری شدند و در پایان هشت اثر در ۲ سطح کلاسیک و سپید به عنوان برگزیدگان جشنواره معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ادامه داد: همچنین در بخش داستان، ۳۷ اثر به مرحله داوری راه یافتند که سه اثر حائز رتبه های اول تا سوم و یک نفر شایسته تقدیر شناخته شده و همچنین از ۲ نفر تقدیر ویژه به عمل می آید.

ترکاشوند با بیان اینکه در بخش نمایش محیطی ۲۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد گفت: از این تعداد پنج اثر شرایط شرکت در جشنواره را نداشت و ۲۰ اثر برای بازبینی توسط داوران ارسال شد که در نهایت پنج اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: در بخش عکس ۸۸ اثر به دبیرخانه ارسال که ۷۷ اثر مطابق موضوعات و شرایط داوری شد که در نهایت به سه اثر جایزه تعلق می گیرد

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری حبیب حرم در استان همدان با ورود گروه های نمایش محیطیِ راه یافته به مرحله نهایی از ۲ آذرماه آغاز بکار و داوران نمایش ها را داوری و در روز پنجشنبه چهارآذر ماه ۱۴۰۰ مراسم پایانی و تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

گفتنی است مهمان و سخنران ویژه اختتامیه این جشنواره سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)است.

برچسب‌ها استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره استان همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»

به گزارش خبرگزاری مهر، فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی «آسمون» که با هدف حمایت از تولیدات فضای مجازی نوجوانان تشکیل شده است، به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

این جشنواره که با محوریت تولیدات نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال در فضای مجازی تشکیل شده، فعالیت خود را در ۶ موضوع دنبال کرده و تا کنون با تولیدات متفاوتی از این گروه سنی مواجه شده است.حالا و به دلیل استقبال مخاطبین از این جشنواره و با پیشنهاد شورای سیاست گذاری مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

موضوعات جشنواره شامل ۱- حرفمون (هویت فردی) خودم کی هستم؟ دغدغه هام چیه؟ سفری به اعماق وجود خودمون برای کشف هویت مثبت فردیمون، نگرانی‌ها، خواسته‌ها، ترس‌ها و امیدها، شخصیتمون، احساسات، هیجان‌ها و…۲- دوستامون (هویت اجتماعی) ارتباطات اجتماعی مون رو میگیمراه‌هایی برای اثرگذاری مثبت به دنیای اطرافمون مثل دوست‌هامون، هم‌کلاسی‌ها و خانواده‌مون ۳- فضامون (هویت مجازی) تو دنیای مجازی چیکار می‌کنیم؟ مثلاً تفریح و سرگرمی، بازی‌های کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، تولیدمحتوا، سواد مجازی و…و اینکه چطور می‌تونیم تو فضای مجازی هویتیامن و سالم بسازیم ۴- خاکمون (هویت ملی) تو ایران‌مون چه خبره؟ درباره کشورمون میگیماز تمامیت ارزی، میهن پرستی، تفاوت فرهنگی، محیط زیست، وطن، پرچم، قهرمان ملی، آینده و سواد مالی گرفته تا اینکه چطور می‌تونیم به حفظ و ارتقای هویت ملی خودمون کمک کنیم .۵- خدامون (هویت دینی) درباره فرهنگ دینی مون میگیم ادیان مختلف، آیین‌ها، خداباوری و راه‌هایی برای عمل به آموزه‌های دینی‌مون است.

قوانین ارسال ویدیو به این صورت است که حتماً دوربین باید روی عمودی تنظیم و فیلم گرفته شود. مدت زمان ویدیو ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد. جوایز جشنواره شامل میلیاردها ریال جوایز نقدی به اضافه پلی استیشن ۵، گوشی است.همچنین تولیدات برتر از طریق رسانه ملی و بسترهای مجازی پیام‌رسان‌های داخلی پخش می‌شود.

مراسم پایانی جشنواره همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار می‌شود.

کد خبر 6097379 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»