Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@19:03:41 GMT

تفکیک خدمات در بیمارستان‌های سقز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۷۲۱

تفکیک خدمات در بیمارستان‌های سقز آغاز شد

دکتر صدیق جدیدالاسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف پیشبرد سیاست‌های خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز و به منظور ارتقای کیفیت و کمیت خدمات پزشکی در سطح شهرستان، در گامی مهم پروژه تفکیک خدمات تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های این شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: در اجرای این طرح از تاریخ اول آذر ماه ۱۴۰۰ خدمات پزشکی به عموم شهروندان شهرستان سقز بر اساس بخش‌های تخصصی در یکی از ۲ بیمارستان موجود در سطح شهر به مراجعین ارائه می‌شود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: بر این اساس بیمارستان امام خمینی (ره) دارای بخش هایCCU، ICU ، ENT ( گوش و حلق و بینی)، چشم پزشکی، دیالیز، روانپزشکی، داخلی، آزمایشگاه، سی تی اسکن و MRI بوده و آماده ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به شهروندان است.

دکتر جدیدالاسلامی ادامه داد: علاوه بر این، بیمارستان شفا نیز در بخش‌ های نورولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی، کودکان، جراحی مغز و اعصاب، آزمایشگاه، سی تی اسکن، NICU و ICU آماده پذیرش بیماران عزیز و عموم شهروندان گرامی است. 

وی یادآور شد: با این اقدام شهر سقز عملا دارای سه بیمارستان مستقل برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان سقزی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:  این امر سبب تسهیل راه اندازی دانشکده پرستاری در سقز و امکان ادامه تحصیل دانشجویان بومی و غیر بومی در این شهر خواهد شد که از جمله مطالبات دیرینه و به‌حق مردم این شهرستان است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان بیمارستان امام خمینی سقز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بیمارستان امام خمینی سقز کردستان بیمارستان امام خمینی سقز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که گزارشات اولیه حکایت از سلامت کامل یسنا دارد.

کد خبر 848961 برچسب‌ها استان گلستان خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم