Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و در راستای پاسخگویی به انتظارات مشتریان حقوقی بانک رفاه کارگران، خدمات جدیدی به سامانه "پیچک" این بانک افزوده شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، خدمت "معرفی نماینده حقیقی توسط مشتریان حقوقی به منظور انجام عملیات چک‌های صیادی" از جمله خدماتی محسوب می‌شود که به سامانه "پیچک" بانک رفاه افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خدمت مشتریان حقوقی بانک می‌توانند از طریق سامانه‌های بانکداری اینترنتی حقوقی و معین پس از ثبت اقلام اطلاعاتی اشخاص حقوقی(شناسه ملی)، کد ملی نماینده حقوقی، شماره حساب شخص حقوقی و سرویس مورد درخواست(ثبت چک، تایید چک و...) نسبت به معرفی نمایندگان حقیقی مورد نظر خود به منظور انجام عملیات چک‌های صیادی اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، "پردازش عملیات چک‌های صیادی اشخاص حقوقی توسط نمایندگان حقیقی"، یکی دیگر از خدمات جدیدی است که به سامانه "پیچک" بانک رفاه کارگران افزوده شده است. 
بر این اساس نمایندگان حقیقی معرفی شده از سوی مشتریان حقوقی می‌توانند از طریق برنامه‌های موبایلی همراه کارت رفاه و رفاه پلاس و همچنین سامانه‌های اینترنت بانک حقیقی و پورتال بانک، نسبت به انجام عملیات چک‌های صیادی مرتبط با مشتریان حقوقی ذیربط اقدام کنند.
"اشتراک‌گذاری خدمات چک‌های صیادی از طریق زیرساخت رفاه بوم" نیز به عنوان یکی دیگر از خدمات جدید، در سامانه "پیچک" پیاده‌سازی شده است. با این سرویس امکان ارائه خدمات چکهای صیادی در قالب API به مشتریان حقوقی به منظور استفاده از سرویس‌های مذکور در سامانههای نرم‌افزاری اختصاصی آنها پس از ارسال درخواست کتبی به اداره بانکداری شرکتی بانک رفاه فراهم شده است.
لازم به ذکر است، مشتریان حقوقی بانک رفاه کارگران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر ازخدمات جدید سامانه "پیچک" و نحوه بهره‌برداری از خدمات گسترده آن، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران مشتریان حقوقی چک های صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشتریان گرانقدر با مراجعه به سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی بانک ملت به نشانی ebanking.bankmellat.ir و انتخاب گزینه فعال سازی در صفحه ورود می‌توانند از طریق فعال سازی با اطلاعات کارت بانکی و یا فعال سازی با برنامه کاربردی امضای ملت، رمز عبور دریافت و بانکداری اینترنتی را فعال کنند.

پیش از این برای فعال سازی خدمت بانکداری اینترنتی، مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و احراز هویت حضوری الزامی بود.

بانکداری اینترنتی یکی از جامع‌ترین کانال‌های ارایه خدمات غیرحضوری بانک ملت است که بخش عمده‌ای از نیاز‌های بانکی مشتریان را برطرف می‌سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است