Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@23:54:25 GMT

(ویدئو) گوهر خیراندیش: غلط کردم، دیگر نمی‌رقصم!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۸۴۴

(ویدئو) گوهر خیراندیش: غلط کردم، دیگر نمی‌رقصم!

‍‍‍‍‍‍

گوهر خیراندیش، در جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ، از ماجرای فیلم منتشر شده از او در مراسم عروسی دخترش گفت و با شوخی و خنده قول داد دیگر در هیچ‌جا نرقصد.

ژاله صامتی، شب گذشته (شنبه ۲۹ آبان)، در بیست و یکمین جشن حافظ، جایزه و تندیسِ بهترین بازیگرِ کمدیِ را، به خاطر بازی در سریال «زیر خاکی»، از دستِ گوهر خیراندیش، دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهر خیراندیش که به همراه دخترش (آزاده اسماعیل‌خانی)، برای اهدای جایزه روی صحنه این جشن سینمایی رفته بود، در سخنانی با اشاره به حضورش در سریال «زیرخاکی» گفت: «خودم تو «زیرخاکی» خیلی قشنگ بازی کردم؛ چون نقش یک پیرزنِ باحالِ شیرازی را گرفتم و خودم هم آن را نوشتم و کارگردان هم خیلی خوشش آمد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این بازیگر در ادامه، با اشاره به فیلم منتشر شده از او در جشن عروسی دخترش گفت: «ولی نزدیک بود نگذارند این سریال پخش شود، چون می‌گفتند من در عروسی دخترم رقصیده‌ام. خب باید چکار می‌کردم؟»

او ادامه داد: «فکر می‌کردم در شادی دخترم باید برقصم، نمی‌دانستم باید گریه کنم. فکر می‌کردم قانون عروسی این است که باید برقصم که گویا اشتباه بوده است.

برای همین توجیه شدم که دیگر غلط بکنم برقصم. از این به بعد هم از هیچ قانونی سرپیچی نمی‌کنم و مطیع هستم.»

گوهر خیراندیش در پایان گفت: «فقط نمی‌دانم چرا نرفتند کسی را که فیلم را پخش کرده است، بگیرند، چون یک مهمانی خصوصی بود و نباید فیلمش پخش می‌شد.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوهر خیر اندیش زیر خاکی گوهر خیراندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کد خبر 6096259

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • رژیم مورد علاقه دکتر خیراندیش چیست؟ (فیلم)
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • (ویدئو) جنجال «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود
  • (ویدئو) جنجال کاروان «چهارمین عروسی» فرمانده طالبان که ایران را تهدید به حمله کرده بود
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • تصویری منتشر نشده از کارت عروسی بنی‌صدر
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض