Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز جمعه گذشته مرحله مقدماتی لیگ برتر فرنگی به پایان رسید، پرونده این لیگِ جمع و جور ۱۱ آذر بسته شده و بعد از آن بلافاصله کشتی گیران باید مهیای حضور در چرخه انتخابی تیم ملی شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همانطور که قابل پیش بینی بود، لیگ برتر کشتی فرنگی که مرحله مقدماتی اش یک هفته بعد از لیگ کشتی آزاد به اتمام رسید، یک هفته قبل از لیگ آزاد هم تمام خواهد شد!

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر فرنگی 11 آذر و لیگ آزاد 18 آذر برگزار می‌شود و بعد از آن آزادکاران برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری که مرحله اول انتخابی تیم ملی خواهد بود، بیشتر از یک ماه فرصت دارند و فرنگی کاران تنها 13 روز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمان کشوری در رشته فرنگی طی سه روز 24، 25 و 26 آذرماه در زاهدان و قهرمان کشوری آزاد روزهای 22، 23 و 24 دی ماه در گلستان برگزار می‌شود.

پیش از مسابقات کشوری نیز طبیعتا مسابقات انتخابی استان‌ها برگزار می‌شود و برخی کشتی‌گیران شاغل در لیگ، باید برای رسیدن به سهمیه حضور در قهرمان کشوری، در انتخابی استانی هم کشتی بگیرند.

چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی طی روزهای گذشته از سوی محمد بنا اعلام شد، چرخه‌ای که مشخصا همچون سال‌های گذشته در بحث انتخاب ملی پوشان از شفافیت لازم برخوردار نیست.

بویری: سیناصنعت همیشه شانس قهرمانی در لیگ کشتی را دارد/ با جذب ملی‌پوشان تیم‌ را تقویت می‌کنیمفاصله یک ماهه در آغاز چرخه انتخابی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی چرخه انتخابی قهرمان کشوری انتخابی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی