Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد رضایی صبح یکشنبه در همایش مجاهدان سایبری با اشاره به سخنان امام راحل (ره) اظهار کرد: در زمان تسخیر لانه جاسوسی، آمریکا ما را به حمله نظامی تهدید کرد که امام خمینی (ره) مأموریت بسیج جهانی اسلام و بسیج مستضعفان را اعلام کردند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: اکنون نیز مبارزه با آمریکا را داریم و لازمه این است که تمام تجهیزات علیه آنها باشد و نباید یک تبلیغات سوئی شود که نظرات و افکار ما مختلف شود، در همین راستا مهم این است که همه در کنار هم برای مقابله با استکبار جهانی قرار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز دو مأموریت برای ما در نظر گرفته‌اند که شامل حفظ ایران اسلامی و مقابله با استکبار جهانی است و اکنون در فضای مجازی بستر برای مأموریت اول مهیا است، همچنین مقابله با فکر، اندیشه و فرهنگ غربی را در بستر فضای مجازی داریم.

به گفتۀ وی قوی شدن در مقابل استکبار جهانی جزو هدف‌های ما است و لازم است که از بستر فضای مجازی برای تدوین نظام جدید اسلامی در جهان استفاده شود.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: با استفاده از فضای مجازی می‌توانیم تفکرات بسیجی و فرهنگ قوی قرآنی را برای جوانان دیگر کشورهای جهان نیز منتشر کنیم.

رضایی با بیان اینکه بسترهای فضای مجازی برای مقابله با ما توسط کشورهای غربی آماده شده است، عنوان کرد: اما به گفته مقام معظم رهبری با مدیریت این بستر می‌توان لاابلای‌گری را کاهش داد و علیه خود آنها استفاده کرد، تا تودهنی به دشمنان داخلی و خارجی باشد.

وی بیان کرد: لازم است که سنگرهای فعالان فضای مجازی تشکیل شود و نگاه آرمانی ما انتشار تفکرات و فرهنگ اسلامی برای آحاد جامعه جهانی باشد.

به گفتۀ وی در بسیج نیز دو هدف دنبال می‌شود که در ابتدا همان استفاده از ظرفیت‌های گسترده مردمی است و بعد از آن استفاده از فضای مجازی است.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: فعالان بسیج فضای مجازی را تشکیل داده‌ایم، که تاکنون نتایج خوبی را داشته است و در شبکه‌های اجتماعی، آموزش‌هایی در بخش‌های سواد رسانه، تولیدمحتوا و پایش اطلاعات و زیرساخت‌ها داشته ایم و ۵۶ هزار نفر ساعت آموزش حضوری در موضوعات مختلف را داشته‌ایم.

رضایی ادامه داد: همچنین بیش از ۳ هزار محتوا شکل گرفته و ۱۷۰ دستور کاری مشخص در نظر گرفته شده است که عزم جدی بسیجیان را نشان می‌دهد و لازم است که در شورای فضای مجازی مطالبات پیگیری شود.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم توجه به بخش‌های استارت آپی است، که هدف‌گذاری ما در خراسان جنوبی این است که برای توسعه استان به سمت اقتصاد آنلاین و دیجیتال برویم چرا که ظرفیت‌های زیادی در بخش نیروی انسانی داریم و لازم است که به این سمت راهنمایی شوند، می‌توانیم با استفاده از این پتانسیل‌ها جزو استان‌های برتر در بخش هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال شویم.

کد خبر 5357100

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری فضای مجازی سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی سجاد رضایی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا بسیج کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا عکس استانها کتاب و کتابخوانی زمین لرزه لیگ برتر فوتبال ایران خراسان جنوبی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رییس پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیات پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج کنندگان خشونت در فضای مجازی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ضرورت افزایش نقش اقتصاد دیجیتال در اقتصاد کشورها
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم