Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر یک شنبه در نشست با بسیجیان خراسان شمالی که به مناسبت هفته بسیج در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به دلیل اینکه در هر زمان، شرایط و هر موضوعی توانسته با تفکراتش مشکلات و بحران‌ها را حل کند به جایگاه خالص خدمتگزاری در بین مردم دست یافته است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با نگاه بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و به دنبال آن مقام معظم رهبری به مقوله بسیج و به رغم تمام فعالیت‌های دشمنان نظام، بسیج به درختی تنومند و مردمی‌تر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خصلت بارز بسیج را مردمی بودن آن دانست و گفت: شجره طیبه بسیج روز به روز گسترش یافته و به نسل‌های آینده هم منتقل می‌شود؛ به طوری که از سوی مردم مورد پذیرش قرار گرفته است.

در ادامه این نشست علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز به نقش آفرینی مهم بسیج در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی نشأت گرفته از عاشورا است که در زمان جنگ تحمیلی با حضور پررنگ خود توانستند درس ایستادگی و مقاومت را به دنیا دهند.

وی بیان داشت: تاکنون هیچ تئورسین نظامی در دنیا نتوانسته نقش مهم بسیج در زمان جنگ تحمیلی را انکار کند.

کد خبر 5357111

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری خراسان شمالی بسیج هفته بسیج محمدعلی شجاعی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر زلزله آمار کرونا بسیج کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا عکس استانها کتاب و کتابخوانی زمین لرزه لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی، به اتفاق جمعی از معاونان دادستانی، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضائی با مردم و تکریم ارباب رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ هدف از برگزاری این برنامه، افزایش نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و تسریع در گره گشایی از کار مردم است و متقاضیان می‌توانند با برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت قبلی، با دادستان و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کنند.

کد خبر 6094076

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد