Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مرتضوی روز یکشنبه با بیان اینکه زمان افتتاح این نمایشگاه سوم آذرماه است و به مدت سه روز ادامه دارد، اظهار داشت: بیش از ۱۵۰ شرکت سنگ و معادن از استان‌های مختلف کشور و نمایندگان شرکت های سنگ و معادن ۷ کشور در خصوص راهکارهای تبادلات تجاری با یکدیگر به گفت و گو می نشینند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در حوزه‌های مرتبط آخرین دستاوردها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه سنگ و معادن منطقه مرکز و جنوب کشور به شمار می‌رود، افزود: نمایشگاه در ۳۰ هزار مترمربع فضای برپا می شود و شرکت‌های فعال در حوزه سنگ و معادن از ۱۳ استان شامل تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، البرز، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کردستان و لرستان در این رویداد حضور دارند.

مرتضوی به حوزه فعالیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه سنگ اشاره کرد و ادامه داد: فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور می یابند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان نسبت به دوره قبل از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است، گفت: حضور شرکت‌های بزرگ و برندهای نقش‌آفرین در حوزه سنگ و معادن در این نمایشگاه قطعی شده است؛ همچنین پیش‌بینی شده تا در کنار این نمایشگاه فستیوال طراحی سنگ‌های کوچک مقیاس، همایش سنگ و کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی نیز برگزار شود.

مرتضوی با بیان اینکه نمایشگاه سنگ اصفهان، به عنوان معتبرترین نمایشگاه تجاری سنگ در ایران، ارتقا و پیشرفت شرکت‌هایی که تولید فناوری برای این صنعت انجام می‌دهند را هدف خود قرار داده است، تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این نمایشگاه آن است که محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید را به نمایش بگذارد و فرصتی برای تجارت فراهم کند.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: کمک به توسعه روابط در دنیای سنگ و تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت آن در سطح ملی و بین المللی از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه است.

به گزارش ایرنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای سوم تا ششم آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شود و میزبان فعالان، کارشناسان، متخصصان و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

برچسب‌ها زغال سنگ اصفهان ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زغال سنگ اصفهان ترکیه زغال سنگ اصفهان ترکیه نمایشگاه سنگ فعالان حوزه سنگ و معادن بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان، با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، افزود: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشور‌های همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.
 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، خاطرنشان کرد: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدور‌های اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که ۲ هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم