Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:10:48 GMT

قاتل مادر در اردبیل بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۸۱۴۸

قاتل مادر در اردبیل بخشیده شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین علوی روز یکشنبه  افزود: اوایل آبان ماه امسال رسیدگی به قتل یک زن اردبیلی در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت که در این پرونده مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌ها گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول شلیک کرده بود، اظهار کرد: مرد جوان در جریان یک حادثه ناخواسته مادر خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود که پس از ۲۰ روز از این حادثه با تلاش ستاد صبر رضایت از اولیای دم مقتول گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تشریح این حادثه بیان کرد: پسر جوان در بازداشت اعتراف کرده بود که آن روز اسلحه شکاری را به خانه برده بودم و می‌خواستم فقط با آن یک عکس بگیرم اما قبل از عکس گرفتن تصمیم گرفتم اسلحه را تمیز کنم و در حال تمیز کردن اسلحه مادرم هم روبه‌روی من بود که یک دفعه دستم به ماشه خورد و یک گلوله از اسلحه شلیک شد و به مادرم اصابت کرد.

رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل اضافه کرد: در حالی که متهم به شدت اظهار ندامت و پشیمانی کرده و به خاطر از دست دادن مادرش بی قرار بود، با تلاش ستاد صبر توسعه حل اختلاف استان اردبیل، برادران متهم و مادربزرگ او از نیت غیرعامدانه متهم مطلع شدند و در کمتر از ۲۰ روز از وقوع قتل نسبت به متهم اعلام بخشش و رضایت کردند.

بنابراین گزارش، این پرونده از حیث جنبه عمومی جرم در حال بررسی و رسیدگی در مراجع قضایی است.

برچسب‌ها مذاکرات صلح استان اردبیل شورای حل اختلاف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مذاکرات صلح استان اردبیل شورای حل اختلاف مذاکرات صلح استان اردبیل شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ،  فردی « محمودرضا جعفرآقایی»  از وکلای دادگستری در شاهرود را پس از پیاده شدن از خودروی شخصی ، مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش  هدف چندین گلوله قرار داد و وی را به قتل رساند .

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شد و به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف کرد .

پس از بازسازی صحنه وقوع جرم، مظنون به قتل مرحوم جعفرآقایی اعتراف کرد و در ارتباط با این پرونده برای هشت نفر قرار جلب به دادرسی با اتهامات مباشرت و معاونت در قتل و کمک به خلاصی متهم صادر  شد.

حجت الاسلام  اکبری افزود : در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد. که در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.
وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد