Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: باید حضور هر ساله ملی پوشان در رقابت‌ها و رویداد‌های بین المللی قطعی باشد.

خبرگزاری میزان، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سومین مرحله از اردو‌های تیم ملی بزرگسالان از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه در استان البرز برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدشهباز علیزاده، مدیر تیم‌های ملی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی به صورت مطلوب و قابل قبول خبر داد.

وی ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:  از همه دست اندرکاران برگزاری این رویداد ملی اعم از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، خسرو زاده رییس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان البرز و دیگر اعضای کادر فنی بابت برگزاری یک اردوی آمادگی مطلوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

علیزاده در ادامه افزود: به شخصه از اینکه باران چشمه سرپرست فدراسیون در این اردو‌ها حضور یافتند و با ملی پوشان به گفت‌وگو نشست و از نزدیک با مشکلات و چالش‌های آن‌ها آشنا شد کمال تشکر را دارم، بی شک این نوع رفتار‌ها نشان از مدیریت خوب ایشان و ترسیم آینده‌ای بهتر برای این رشته اصیل و ایرانی خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های زورخانه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: حضور قهرمانان این رشته ورزشی در ترکیب تیم‌های ملی و در نتیجه کسب مقام‌های قهرمانی در رویداد‌های بین المللی یکی از بزرگترین اهدافی است که ورزشکاران حرفه‌ای در این رشته کهن آن را دنبال می‌کنند؛ بنابراین همه مسئولین این رشته ورزشی می‌بایست شرایط را به صورتی در سطح بین المللی مهیا نمایند تا ضمن توسعه و صدور بیش از پیش این ورزش ایرانی در مجامع بین المللی و برنامه ریزی‌های منسجم، حضور هر ساله قهرمانان و ملی پوشان ورزش زورخانه‌ای در رقابت‌ها و رویداد‌های بین المللی قطعی باشد.

گفتنی است سومین مرحله اردوی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در استان  البرز و با حضور ۱۲ ملی پوش زورخانه‌ای به همراه ۳ مرشد و ۳ کشتی گیر پهلوانی از استان‌های تهران، مازندران، اصفهان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، قزوین، خراسان جنوبی، همدان، قم و کرمان  جهت اعزام به مسابقات بین المللی پیش رو برگزار گردید.

همچنین نورالله هدایتی رییس انجمن ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بسیج کشور از نواختن زنگ گرامیداشت هفته بسیج در زورخانه‌های سراسر کشور خبر داد. به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، انجمن زورخانه‌ای بسیج کشور ویژه برنامه‌های مختلفی را در این ایام تدارک دیده است.

وی در ادامه افزود: طنین زنگ گرامیداشت هفته بسیج و رزمایش کمک‌های مومنانه در گود‌های زورخانه‌های سراسر کشور و ... از برنامه‌هایی است که این انجمن در جهت ترویج فرهنگ و منش پهلوانی از طریق توسعه همگانی ورزش زورخانه‌ای در بین بسیجیان  پیگیری خواهد کرد.

رییس انجمن زورخانه‌ای بسیج کشور خاطرنشان کرد: مراسم ویژه‌ای با همین موضوع فردا دوشنبه یکم آذرماه جاری از ساعت ۱۹ با حضور مسوولین فرهنگی و ورزشی کشور در زورخانه شهید طوقانی واقع در بلوار ارتش، مینی سیتی شهرک محلاتی، میدان شاهد، کانون فرهنگی ورزشی امیر المومنین (ع) برگزار خواهد شد.

  بیشتر بخوانید: مراسم قرعه کشی لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای ۱۴۰۰ برگزار شد

/انتهای پیام

برچسب ها: فدراسیون ورزش های زورخانه ای محمد شهباز علیزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زورخانه ای فدراسیون ورزش های زورخانه ای زورخانه ای و کشتی پهلوانی گرامیداشت هفته بسیج ورزش های زورخانه ای ورزش زورخانه ای تیم های ملی بین المللی ملی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

 قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

انتهای پیام/28

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر