Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مریم کاظمی‌پور» امروز (شنبه) در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و کادر فنی بازی‌های پارالمپیک توکیو درباره نامه شاهزاده اردن درخصوص یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان و حاشیه‌های ایجاد شده، اظهار داشت: نامه‌ای در این زمینه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم. همواره قطاری که در حال حرکت است، در معرض سنگ‌های بیابان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال زنان ایران بعد از موفقیت‌هایی که پس از صعود به جام ملت‌های آسیا کسب کرد، در معرض این حاشیه‌ها قرار گرفت و کوتاه نظری اردن سبب شد تا با این اتفاقات روبرو شویم.

سرپرست معاونت ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با گذشته ۲۱ روز از این حاشیه‌ها هیچ نامه رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران ارسال نشده است و این امر نشان می‌دهد اقدامات پیشگیرانه فدراسیون فوتبال و ایفمارک (مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران) جای هیچ اعتراضی باقی نگذاشته است. دختران فوتبالیست ما از تمامی این اتهامات بَری هستند و سربلند مسیر خود را ادامه می‌دهند.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه ورود زنان به ورزشگاه‌ها از برنامه‌های وزارت ورزش است، افزود: زیرساخت‌هایی لازم است تا حریم و جایگاه زنان حفظ شود و برای ایجاد این زیرساخت‌ها برنامه هایی در دستور کار شرکت توسعه قرار دارد تا امکانات رفاهی لازم را ایجاد کنیم.  

وی همچنین خاطر نشان کرد: دومین روز از هفته بسیج را با حضور در جمع ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران پارالمپک کشورمان پشت‌سر گذاشتیم. با توجه به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، با همه فدراسیون‌ها در تعامل هستیم تا قدرتمندانه‌تر از دوره‌های قبل و با حمایت ویژه در رشته‌های مختلف بتوانیم مسیر را برای قهرمانی، به ویژه در حوزه دختران فراهم کنیم.

کاظمی‌پور درباره برداشتن موانع برای حضور زنان ورزشکار در تورنمنت‌های بین‌المللی از جمله بازی‌های آسیایی گفت: این مهم جزو اولویت‌های وزارت ورزش و «سیدحمید سجادی» است تا پشتیبانی لازم را از همه تیم‌هایی که در بازی‌های آسیایی چین حضور می‌یابند، داشته باشند و موفقیت‌های زیادی را در این رقابت‌ها رقم بزنند.

برچسب‌ها تیم ملی فوتبال زنان وزارت ورزش و جوانان ای اف سی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان وزارت ورزش و جوانان ای اف سی تیم ملی فوتبال زنان وزارت ورزش و جوانان ای اف سی کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.   به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.   در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.   شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها