Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@21:57:43 GMT

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۸۲۵۰

کاهش قیمت بلیت هواپیما از فردا

با توافق صورت گرفته بین ایرلاینها و وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما، نرخ‌های جدید از فردا (اول آذرماه) اجرایی می‌شود. ناطقان:  پس از حدود ۵ ماه ازافزایش قیمت بلیت هواپیما بالاخره در جلسه اخیر وزیر راه و شهرسازی با شرکتهای هواپیمایی کاهش قیمت بلیت هواپیما تصویب شد؛ نرخنامه جدید برای پروازهای داخلی نیز تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





داستان از اینجا شروع شد که ایرلاینها بدون داشتن مصوبه و حتی اطلاع رسانی از روزهای نخست تیرماه امسال اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما تا بیش از ۳۰ درصد کردند و از آن زمان تا هفته گذشته با وجود هشدارها و مخالفت‌های متعدد از سوی وزیر وقت راه و شهرسازی ومسوولان سابق سازمان هواپیمایی اتفاقی در این زمینه رخ نداد و جلسات متعددی که بین محمد اسلامی و نمایندگان ایرلاینها برگزار شد بی نتیجه باقی ماند.

اما بالاخره سه‌شنبه هفته گذشته ۲۵ آبان ماه محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر از توافق با ایرلاینها برای کاهش قیمت بلیت هواپیما در پی برداشته شدن محدودیتهایی مانند محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر از ابتدای آذر ماه داد.

البته براساس اطلاعات خبرنگار ایسنا در این جلسه توافق روی درصد کاهش نرخ پروازهای داخلی صورت نگرفته و نرخ نامه مشخصی تدوین وتصویب نشده است. براین اساس مقرر شد تا ایرلاینها در روزهای باقیمانده تا آذرماه (فردا) نرخنامه جدید پروازهای داخلی را مشخص و به تایید سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی برسانند.

در پی پیگیری های خبرنگار ایسنا این نرخنامه هم اکنون نهایی شده و برای ابلاغ رسمی آن در انتظار انتشار از سوی دستگاه های متولی مذکور است. البته با وجود پیگیری‌های صورت گرفته انجمن شرکت‌های هواپیمایی که مسئول اطلاع رسانی در این زمینه است هیچ پاسخی به این سوال نداد که اگر قرار است از فردا قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا کند نرخ نامه جدید چه زمانی قرار است ابلاغ شود و اساسا روی چه قیمتی توافق صورت گرفته است؟
منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش ، قیمت ، بلیت ، گرانی ، نرخ ، وزارت راه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت بلیت گرانی نرخ وزارت راه کاهش قیمت بلیت هواپیما راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا

به گزارش خبرنگار مهر، ولی بهره مند پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان، کاهش دید افقی تا روز شنبه پانزدهم اردیبشهت ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: دید افقی در شرایط استاندارد ۱۰ هزار متر است.

بهره مند با بیان اینکه دید افقی در بقیه مناطق کهگیلویه و بویراحمد عادی است، گفت: پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در شهرهای گرمسیری استان باعث کندی تردد در محورهای ارتباطی شده و نیاز است رانندگان با روشن کردن چراغ ها با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

وی افزود: سامانه بارشی حاکم بر جو استان تقویت شده و در خصوص این سامانه به تازگی هشدار قرمز صادر شده و بارش شدید باران، خیزش گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید و تگرگ در مناطق مستعد از ویژگی های این سامانه بارشی است.

کد خبر 6093971

دیگر خبرها

  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت