Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری در مورد آلودگی هوا و ترافیک و دیدار اخیر ایشان با نخبگان اظهار داشت: نباید در اداره شهر منفعل شویم و فکر کنیم بسیاری از مسائل مانند ترافیک لاینحل است. نیاز به راه ‌حل‌های مشترک با کمک نخبگان در این زمینه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در حال  حاضر تعامل خوبی بین دولت، شهرداری و بخش‌های مختلف دیگر مانند مجلس برقرار شده که امیدواریم اتفاقات جدید رقم بخورد و هر چه بیشتر از نخبگان و دانشگاهیان جهت رفع مشکلات شهر مانند آلودگی هوا و ترافیک بهره‌مند شویم.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: باید حل این مشکلات را به جمع واگذار کنیم و از بهترین ایده دفاع کنیم همچنین روحیه محافظه‌کاری را کنار گذاشته چرا که برخی از دستگاه‌ها ممکن است همکاری‌شان اندک باشد.

نادعلی به جلسه امروز هم‌اندیشی با علیرضا زاکانی شهردار تهران اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله اتفاقات خوبی در جهت تقویت حمل و نقل عمومی در پیش است که در گزارش سه ماهه عملکرد مدیریت شهری جدید توسط آقای زاکانی در صحن شورا ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فاینانس درون و برون‌سپاری از مسائلی است که در حوزه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه جدی قرار گرفته و اتفاقات خوب و اثرگذاری را شاهد خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر تهران به صحبت‌های رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری اشاره کرد و گفت: به گفته ایشان نباید بگذاریم که وقتی وارونگی دما وجود دارد و شرایط خاص می‌شود به مسأله آلودگی هوا بپردازیم و استمرار در توجه به این موضوع و رفع مشکل حائز اهمیت است.

نادعلی بیان داشت: آلودگی هوا و ترافیک نحوه زیست ما و اداره کردن شهر را تحت تأثیر قرار داده و متأسفانه راه‌حل‌های مناسبی تا کنون اتخاذ نشده است البته باید توجه داشت که نمی‌توان با زدن یک دکمه مشکل را برطرف کرد و از طرفی هم نباید بی‌تفاوت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های شورای ششم این است که با راه‌حل‌های جدید در مقابل مشکلات می‌ایستد و ان‌شاءالله شرایط جدید رقم خواهد خورد.همچنین تلاش می‌شود که این مشکلات تبدیل به موضوعات یک زمان خاصی نباشد و در جهت رفع آنها همیشه اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران آلودگی هوا آلودگی هوا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس