Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@08:09:34 GMT

باران و برف در جاده‌های ۸ استان کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۸۳۸۰

باران و برف در جاده‌های ۸ استان کشور

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک جاده‌های کشور، در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های لرستان ، همدان ، مرکزی و اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و قم نیز بارش باران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از این رو درخواست ما از رانندگان این است که حتما در شرایط بارانی با دقت بیشتری رانندگی کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند. همچنین قبل از آغاز سفر حتما از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو و تجهیزات زمستانی آن مطمئن شوند.

47231

کد خبر 1575204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران جاده پلیس راهور جاده های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از ایندیاتودی، مقامات محلی در برزیل اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان و باران شدیدی که باعث سیل در ایالت جنوبی «ریوگرانده دو سول» این کشور شده، به دست کم ۷۸ نفر افزایش یافته، ۱۰۵ نفر همچنان مفقود هستند و بیش از ۱۱۵ هزار نفر آواره شدند.

این چهارمین سیل در یک سال گذشته است و سه سیل قبلی در پاییز نیز منجر به کشته شدن مجموعاً ۷۵ نفر شد.

به گفته سرویس زمین‌شناسی برزیل، حجم این سیل از سیل سال ۱۹۴۱ فراتر رفته و در برخی شهرها سطح آب به بالاترین حد خود در ۱۵۰ سال گذشته در این کشور رسیده است

بنابر گزارش‌ها یک سد واقع در یک نیروگاه برق آبی بین شهرهای بنتو گونکالوس و کوتپپورا تاحدی تخریب شد و تمامی شهرهای مجاور را به زیر آب برد. خروش یک رودخانه نیز باعث از بین رفتن یک پل در نزدیکی شهر لینا نوا شد.

بارش بی‌وقفه باران از دوشنبه گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا دو روز آینده هم همچنان ادامه داشته باشد.

وضعیت آب‌وهوایی آمریکای جنوبی متأثر از پدیده طبیعی «ال‌نینو» است که به‌طور دوره‌ای سطح آب‌ها را گرم کرده و باعث خشکسالی در شمال و بارندگی شدید در جنوب می‌شود.

امسال این پدیده در کنار سیل‌های مکرر در جنوب، باعث خشکسالی بی‌سابقه در آمازون شده است. دانشمندان معتقدند این شرایط ناشی از تغییرات آب‌وهوایی با عوامل انسانی است.

دیگر خبرها

  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان