Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:30:30 GMT

نامه استراماچونی، برگ برنده استقلال؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۸۶۶۱

نامه استراماچونی، برگ برنده استقلال؟

بر اساس گزارش امروز روزنامه گل، امید باشگاه استقلال به پیروزی در پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، بیشتر از قبل شده است.

به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی مربی ایتالیایی بعد از جدایی از استقلال، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و به دنبال گرفتن غرامتی در حدود ۱.۴ میلیون یورو از این تیم است.

در شرایطی که پرونده استرا از فیفا به دادگاه عالی ورزش رفته، روزنامه گل در شماره امروزش گزارشی منتشر کرده که باعث خوشحالی مدیران استقلال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، استراماچونی چند روز قبل از جدایی‌اش از استقلال، نامه‌ای به باشگاه می‌دهد که بر اساس آن خواهان کاهش مدت قراردادش با این تیم از ۲ سال به یکسال شده است.

گویا این نامه، یکی از مدارک ارائه شده استقلالی‌ها به دادگاه عالی ورزش بوده و استقلالی‌ها با استناد به این نامه امیدوارند به جای آنکه مجبور شوند پول قرارداد ۲ ساله مربی ایتالیایی را به او بدهند، فقط رقم قرارداد یکسال استراماچونی را به حسابش واریز کنند.

حالا باید دید نامه استراماچونی، برگ برنده استقلال در این پرونده خواهد شد و آنها مثل پرونده دیاباته برنده یک پرونده حقوقی دیگر خواهند شد یا اینکه رای دادگاه کاس، به سود مربی ایتالیایی خواهد بود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو استقلال آندره آ استراماچونی فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام