Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی ۱۶ تیم در طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: وظیفه اصلی این تیم‌ها رهگیری افراد ناقلی است که هیچ علائمی ندارند.

وی در ادامه افزود: این ۱۶ تیم متشکل از ۳۲ نفر بسیجی و ۱۶ نفر از بخش سلامت بوده که ۲۲۹۸۰ نفر را از ارتباط با ۶۶۵۶ تست مثبتی مراجعه شده به مراکز منتخب رهگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی جمارانی با اشاره به انجام ۳۴۱۹۷ تست سریع بیان‌ داشت: از این آمار ۴۹۲۸ نفر مثبت بوده و با توجه به اینکه این افراد دارای هیچ علایمی نبودند می توانستند بیماری را در سطح شهر گسترش دهند.

فرماندار پاکدشت در همین رابطه ادامه داد: چهار تیم مراقبت در منزل فعالیت خود را از ابتدای طرح آغاز کرده که تاکنون ۳۵۳ مورد مراقبت در منزل انجام و همچنین ۳۳مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی روند بیماری در سطح شهرستان پاکدشت را کاهشی دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بستری افراد مبتلا ۳۰ درصد و فوتی‌های ناشی از کرونا ۷۷ درصد نسب به هفته قبل کاهش پیداکرده است.

یوسفی جمارانی درباره آمار واکسیناسیون یادآور شد: در شهرستان پاکدشت واکسیناسیون ۹۰ درصد واجدین شرایط بالای ۱۲ سال انجام شده که میانگین کشوری ۷۰ درصد بوده و همچنین در سطح ملی ۸۰ درصد فوتی‌ها واکسن دریافت نکرده بودند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار پاکدشت مهدی یوسفی جمارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دهدشت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077701 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟